Početna > Biznis
Biznis

Levi Štraus beleži pad prodaje

Akcije kompanije „Levi Štraus“, proizvođača čuvenih farmerki „levis“, pale su pred otvaranje berzi u SAD za 11 odsto nakon što je firma objavila da očekuje slabiju prodaju u nadolazećoj prazničnoj sezoni zbog uzdržanosti potrošača u Evropi i Sjedinjenim Američkim Državama.
Foto: Unsplash/Unsplash+

Kompanija je takođe dodala da razmišlja o prodaji svog brenda „dokers“ zbog nezadovoljavajućih rezultata, prenosi Rojters.

Sužavamo naš fokus kako bismo ostvarili pun potencijal brenda „levis“ i ubrzali predstavljanje nove linije „bijond joga“, izjavila je izvršna direktorka kompanije Mišel Gas.

„Levi Štraus“ je ranije odustao od brenda „denizen“ koji nije doneo očekivani profit, a u nekim regionima je došlo i do otpuštanja da bi se smanjili troškovi.

Navedeni koraci su se pokazali kao dobro rešenje pošto je „Levi Štraus“ u svom trećem fiskalnom kvartalu ove godine ostvario korigovanu zaradu po akciji od 33 centa, iznad očekivanja analitičara LSEG koji su prognozirali 31 cent po deonici.

Predstavljen novi avion Er Srbije koji nosi boje i oznake EKSPO 2027

Preuzmite android aplikaciju.