Пројекат Чуваркућа чији је циљ да подстакне потрошаче да купују домаће производе промовисао је данас у Новом Саду, у објекту Универекспорта у ТЦ Променада, секретар за трговину Привредне коморе Србије (ПКС) Жарко Малиновић.

Он је рекао да је важно да грађани знају на који начин када купе артикал произведен у Србији помажу домаћу економију.
„Разлика када купите увозни производ од тога када купите нешто са знаком Чуваркућа је та што Србији остаје три пута више новца. У овим изазовним временима, када расту цене сировина, најбоље се види значај чувања домаће економије кроз куповину наше робе и на тај начин смањујемо утицај глобалне економије на наш живот – поручио је Малиновић.

У компанији Универекспорт кажу да су давно препознали значај трговине домаћим производима, па тако је на рафовима у њиховим радњама више од 85 одсто домаћих производа.

„Отишли смо и корак даље и имамо и споствену производњу, са наших фарми, јер сматрамо да као највећи домаћи трговински ланац имамо одговорност и зато смо саставни део пројекта Чуваркућа“, рекла је Оливера Ћирковић, директорка маркетинга компаније Универекспорт.
Преузмите андроид апликацију.