Занимљива научна студија истраживача са Флориде показала је како испијање кофеинских напитака утиче на повећану потрошњу купаца, преносе амерички медији.
Научници су испитивали какво дејство имају кафа и други напици богати кофеином и дошли до занимљивих података да је њихово испијање повезано са лакшом куповином.
Наиме, у студији се наводи да испијање кафе утиче на импулсивнију куповину јер је познато да је кафа јак стимуланс, који је поред тога лако доступан.
Занимљиво је да ово највише утиче на куповину „лепих“ производа, као што су мирисне свеће, масажери, декоративни предмети… што се објашњава тиме да испијање кафе доводи људе у стање опуштања.
Истраживачи мисле да унос кофеина има овај ефекат на понашање потрошача јер појачава узбуђење, које се доживљава као стање активације и будности и може да варира од екстремне поспаности до екстремног узбуђења.
Приликом веће будности, након испијања енергетских напитака, потрошачи имају бољу перцепцију приликом посматрања карактеристика производа што доводи до бољег запажања, а затим и куповине.
Da li su jutarnji ljudi srećniji i pametniji od ljudi noćnih ptica?
Преузмите андроид апликацију.