Do 21. februara otvoren je konkurs za idejna rešenja za naziv i logo brzih vozova u Srbiji.
Kako je saopštio „Srbija voz“, brzi voz koji će od marta saobraćati na relaciji Beograd-Novi Sad samo je jedan od brojnih koji će u budućem periodu povezivati i druge gradove u Srbiji i susedne zemlje.
Pobedničko rešenje konkursa koje organizuje „Srbija voz“ pod nazivom „Pusti inspiraciju da te vozi“, odnosno naziv i logo voza, biće deo novog brenda kojima će se ti vozovi razlikovati u odnosu na vozove koji saobraćaju manjom brzinom ili u toku vožnje imaju više stanica.
Na taj način se primenjuje evropska praksa, imajući u vidu da su vozovi velike brzine u Italiji poznati kao „Frecciarossa“, u Francuskoj kao „TGV“, a u Nemačkoj kao „ICE“.
Stručni žiri koji će odabrati pobedničko rešenje čine predstavnici kreativne industrije Srbije: Ivan Stanković, jedan od najvećih autoriteta u oblasti marketinga u regionu, Nataša Filipović, direktor kreativne agencije Ovation, Nebojša Babić, vodeći regionalni vizuelni umetnik i fotograf, Petar Strugar, ambasador platforme „Srbija stvara“ i Milorad Milinković, reditelj i predstavnik kreativne industrije Srbije.
Više o konkursu „Pusti inspiraciju da te vozi“
Konkurs je otvoren od 1. do 21. februara, a pobedničko rešenje će biti proglašeno 3. marta.
Ukoliko ste zainteresovani za ovaj konkurs, neophodno je da se prijavite i ispunite sve uslove koje možete naći ukoliko kliknite na ovaj link.
Pobedničko rešenje osvaja 1.000.000 dinara, a proglašenje pobednika održaće se 3. marta.
Ovim putem pozivamo sve kreativce da ukrcaju svoje predloge za naziv i logotip novih brzih vozova i ulepšaju putovanje Srbijom.
Preuzmite android aplikaciju.