Početna > Biznis
Biznis

Kompanija Netflix najavila povećanje cena pretplate u nekim zemljama

Striming gigant Netflix je u petak saopštio da će početi da podiže cene pretplate u SAD i Kanadi. Kako je najavljeno pretplata će poskupeti od 1 do 2 dolara, u zavisnosti od plana koji je korisnik odabrao.
Foto: Unsplash/jeshoots

Standardni paket će u SAD poskupeti 1,5 dolar, osnovni paket će poskupeti 1 dolar, a premijum paket će poskupeti 2 dolara. U Kanadi osnovni paket će ostati ne promenjen, a ostala dva će poskupeti 1,5 i 2 kanadska dolara.

Objašnjavajući za CNN svoju odluku predstavnici Netflix-a su dali identičan komentar kao i u oktobru 2020. godine, kada su poslednji put podigli cene.

– Razumemo da ljudi imaju više nego ikad izbora za svoju zabavu, a mi smo predani više nego ikad da im pružimo što bolje korisničko iskustvo, izjavio je portparol Netflix-a i dodao da cene podižu kako bi mogli da nastave da pružaju najbolju moguću uslugu u više opcija.

Prateći objavu ovog petka, cene akcija Netflix-a su porasle 2 odsto. Rast cena dolazi nedelju dana pre nego što kompanija treba da saopšti rezultate svog poslovanja u četvrtom kvartalu.

Ipak, kako piše CNN, razlog je vrlo evidentan. Nakon što je kompanija potrošila milijarde na sadržaj, i kako striming servisi postaju integralni deo industrije zabave, rast Netflix-a usporava i privlači sve manje novih pretplatnika.

U tom trenutku, potrebno je stvoriti dodatne prihode, a dizanje cena potrošačima je jednostavan način da se to postigne.

Primera radi, Netflix je samo u oktobru prijavio 4,4 miliona novih pretplatnika, čime je ukupan broj korisnika u svetu povećan na 213,5 miliona, što je dobar, ali ne i odličan rezultat.

U sklopu tog saopštenja dodato je i da su u SAD i Kanadi pridobili 70.000 novih korisnika, što je svakako napredak u odnosu na drugi kvartal kada su gubili korisnike. Za godinu dana oni su uvećali broj korisnika za milion.

Logično, sada se i mnogi drugi korisnici, pa i oni u Srbiji pitaju treba li i oni da očekuju nove cenovnike.

Imajući u vidu iskustva sa strategijama ovakvih kompanija širom sveta, možda bi odgovor mogao da bude „ne odmah, ali u nekom momentu sigurno da“.

Koji je najprodavaniji model automobila za 2021. godinu?

 

Preuzmite android aplikaciju.