Нико није имун на лошу атмосферу на послу – разлике постоје само у начину изражавања емоција.
Утисак је да се жене више шале да неправедне шефове, колеге сплеткароше, али и мушкарце муче оговарања у канцеларији, забадање ножа у леђа, а посебно тешко прихватају ситуацију у којој је унапређен неко за кога мисле да то не заслужује, показују истраживања.
Док жене разговарају о проблемима са пријатељицама и партнером и на тај начин лакше прихватају реалност, мушкарци радије ћуте. Кад ситуација постане неподношљива, прва реакција је да дају отказ и тако побегну од лоше атмосфере.
Психолози ипак кажу да ћутање није решење јер не само да се ништа неће променити, већ и дуготрајни стрес негативно утиче на здравље, поготово ако се све држи у себи.
Ако разговор са колегама или шефом не уроди плодом, психолози саветују да се, док тражите други посао, пожалите пријатељима, породици или партнеру. Такође, пронађите нешто у чему ћете уживати сваког дана.
Важно је и да останете позитивни, јер једна негативна мисао рађа другу, па ћете тако ући у зачарани круг из ког нема излаза.
И, упркос проблемима, не отаљавајте посао. Неколико студија потврдило је да су запослени мање концентрисани када нису задовољни послом, па сваког дана направите листу радних обавеза да бисте избегли грешке.
Без обзира на лошу атмосферу, сигурно не желите репутацију непоузданог радника.
Kako je japanska filozofija transformisala poslovna okruženja
Преузмите андроид апликацију.