Почетна > Бизнис
Бизнис

Колико се заправо зарађује на Инстаграму?

Број пратилаца није пресудан, а ево шта све утиче на приходе.
Фото: Unsplash/Solen Feyissa

Неки инфлуенсери и активни корисници могу зарадити хиљаде долара за објаве на Инстаграму.

Као резултат тога, познате славне особе с великим бројем пратилаца зграбе велике послове, док се други боре за повећање броја пратилаца, репутације, ангажмана и још много тога.

Али колико новца заправо можете зарадити на Инстаграму и који корисници утичу на то?

Не постоји искључив одговор на питање колико се новца може зарадити на Инстаграму јер на висину зараде утиче неколико варијабли.

Неки од њих укључују тржишну нишу, број пратилаца, начин монетизације, стопе ангажмана и квалитета објаве. С друге стране, инфлуенсери имају право да одреде своју цену.

На пример, мање познати инфлуенсери до 10.000 пратилаца могу поставити своје цене на 25 до 50 долара по објави, они са 30 до 80.000 пратилаца могу наплатити 150 до 350 долара по објави, док славна особа са преко 100.000 пратилаца може наплатити између 1.000 и 500.000 долара по објави.

Зависи. Многи сматрају да је број пратилаца једини фактор који долази у обзир за плаћање спонзорираних објава и слично.
Фото: Unsplash/Erik Lucatero

Међутим, то није истина. Тржишна ниша, квалитет објаве, репутација и ангажман пратилаца такође су важни чиниоци, јер ти фактори утичу на видљивост производа и продају.

Стопа ангажмана је један фактор који утиче на то колико новца неко може зарадити на Инстаграму.

На темељу тога, инфлуенсери са мање пратилаца и високим ангажманом зарађују више када брендови плаћају на темељу њиховог нивоа ангажмана.

Пратиоци који реагују на високи ниво активности инфлуенсера вероватније ће постати купци у блиској будућности, а то је оно што разне компаније траже.

Стопа ангажмана на Инстаграму постотак је добијен дељењем укупног броја лајкова и коментара с бројем објава и множењем тога са 100, према Instant Famous.

Висока стопа ангажмана даје потенцијалним спонзорима до знања да пратиоци следе или прихватају препоруке инфлуенсера. То их мотивише у послу јер ће многи пратиоци купити производе.

Друштвене мреже постале су део свакодневног живота људи. Заправо, седам од десет људи обраћа се друштвеним мрежама када се одлучује што ће купити.

Већина се на куповину одлучује на основу мишљења оних којима верују. Можете зарадити промовишући робне марке и производе у категорији коју добро познајете, чак и ако немате гомилу пратилаца.
Фото: Unsplash/Jakob Owens

То доводи до питања: Које су најпрофитабилније нише на Инстаграму? Лепота, мода, здравље, fitness, wellness, путовања, посао, финансије, животни стил и луксуз, тренутно су неке од најпопуларнијих сегмената.

Осим тога, постоји много робних марки у тим категоријама које помажу у стварању пуно садржаја и успешном уновчавању истог.

Неки инфлуенсери познати су на Инстаграму и другим платформама друштвених медија, као и у својим индустријама.

Међу њима су познати спортисти, научници и стручњаци из других подручја. Ови појединци имају изврсну репутацију на интернету и ван њега.

Многи брендови желе сарађивати с њима, чак и ако немају велики број пратиоца на Инстаграму.

Због свих ових фактора не постоји прецизан одговор на питање колико Инстаграм пратилаца вам је стварно потребно да почнете зарађивати у будућности.

Међутим, можете почети зарађивати чак и да имате хиљаду пратилаца истражујући различите изворе прихода од спонзорираних објава, аффилиате маркетинга, продаје властитих производа и нуђења услуга.

Број пратилаца на Инстаграму није толико битан да се на овој платформи не би могло зарадити с високим нивоом ангажмана од 2000 верних пратилаца.

Guči ušao u kripto svet

Преузмите андроид апликацију.