Istraživanje je obavljeno na modelima starim deset godina.
Polazna tačka za godišnje izveštaje nemačkog auto-kluba ADAC su pozivi pomoći na putu. Rezultat je evaluacija, koja predstavlja konverziju broja poziva za pomoć na putu na 1000 primeraka određenog modela registrovanog u Nemačkoj u datoj godini.
Ovo je značajna razlika u odnosu na izveštaj koji objavljuje TUV ili Dekra, koji se zasniva na rezultatima obaveznih tehničkih pregleda.
Na osnovu dobijanih rezultata, ADAC je napravio rang listu deset najproblematičnijih 10-godišnjih kompaktih modela, odnosno vozila iz 2012. godine, čija je stopa kvarova procenjena kao prosečna, visoka ili veoma visoka.
Modeli su rangirani od 10. mesta (najmanje problematični), do 1. (model sa najvećim brojem kvarova).
10.Volkswagen Golf
Stopa kvarova za 2012. godinu: 20,3 (prosečna)
9. Mercedes A klase
Stopa kvarova za 2012. godinu: 20,9 (prosečna)
8. Renault Megane
Stopa kvarova za 2012. godinu: 21,1 (prosečna)
7. Škoda Octavia
Stopa kvarova za 2012. godinu: 22,9 (prosečna)
6. Toyota Auris
Stopa kvarova za 2012. godinu: 24,3 (prosečna)
5. Opel Astra
Stopa kvarova za 2012. godinu: 25,0 (visoka)
4. Ford Focus
Stopa kvarova za 2012. godinu: 28,4 (visoka)
3. Hyundai i30
Stopa kvarova za 2012. godinu: 29,3 (visoka)
2. Kia Cee’d
Stopa kvarova za 2012. godinu: 31,0 (vrlo visoka)
1. Peugeot 308
Stopa kvarova za 2012. godinu: 33,1 (vrlo visoka)
Kakva su vaša iskustva sa ovim polovnjacima sa liste?
Preuzmite android aplikaciju.