Novosađani su prilično oštre sudije kada je dobar provod u pitanju. Zbog toga nije lako biti di džej u Novom Sadu, a pogotovo di džej koji na sceni postoji dugi niz godina. Ukoliko nemate dovoljno godina da pamtite novosadski klabing od ranije, naše sagovornike, Lazara i Slavka zapamtili ste pod nazivom „Afterfive“, a ukoliko ste stari gradski klaber, sa njihovim imenima susreli ste se mnogo ranije, samo možda pod nekim drugim imenom.
Kažu kada pitaš čoveka da ti se sam predstavi, najviše saznaš o njemu, upravo smo to i uradili?
Slavko: Samouki grafički dizajner koji pravi i pušta muziku. Zaljubljenik u detalje i estetiku.
Lazar: Hiperaktivni ljubitelj adrenalina i ekstremnih sportova, bivši kralj šljake (tenis), di džej, producent i digitalni nomad.
Kada smo utvrdili da se radi o svojevrsnim kreativcima nije bilo sumnje da je stvaranje ”AfterFive“ brenda bilo samo pitanje vremena, ipak morali smo da pitamo Lazu kako je došlo do ideje?
Bilo je neizbežno u nedostatku dobrog provoda! Poučeni iskustvom ’’od preko’’ odlučili smo da se oprobamo u drugačijem konceptu žurki i pokušamo od cele priče da napravimo brend… i, eto nas ovde danas.
Slavko se nadovezao da je ime nastalo po afteru Nove godine koji je počinjao nakon pet sati ujutru i tako je ostalo.
Slavko nam je zatim objasnio da, iako su nedavno ostavili di džej scenu u rebusu zbog žurki koje se i dalje prepričavaju, njihova organizacija postoji već pet godina. Evo šta nam je ispričao:
Pre toga smo organizovali žurke ”Sunset Rooftop” iza kojih je stojala organizacija ”Majemi“. Uuuu, tu smo već pravili i brutalnu odeću.
Onda se rodio ”AfterFive“. Prva žurka pod ovim brendom organizovana je 2019. godine.
Takođe smo organizovali ”one time” žurke pod različitim imenima u sklopu ”Back to Life by Afterfive”, žurke u Jelisavetinom Bastionu sa našim sensejem Markom Ćulibrkom (DJ Marcos), bili deo eventa „Exotica“ u Dubaiu, „Spring Awakenign“ u Čikagu, „Ultra Music Festivala“ u Majamiju…
Napravili smo paralelu na sceni i zaključili da su u poslednje vreme prilično iskočili i počeli da se izdvajaju iz mase više nego ikada, Laza je objasnio:
Najviše volimo to što je naš brend naš i što smo mi ti koji odlučuju o načinu na koji ćemo se prezentovati. Iskačemo zbog načina na koji prilazimo publici, zbog neraskidive veze sa istom, marketinga, promocije, lokacija na kojima pravimo žurke, ali najviše zbog velike strasti i ljubavi koju publici prenosimo kroz detalje.
Na početku razgovora saznali smo da je Slavko taj koji posebno voli da obraća pažnju na detalje, pitali smo ga zbog čega su njihove žurke bolje od tuđih da vidimo hoćemo li naići na lažnu skromnost ili će biti iskreni do kraja?
I ovde se odgovor krije u detaljima (zaključio je Slavko kroz smeh). Trudimo se da publici na svakom eventu ponudimo jedinstveni doživljaj, da budemo inovativni i kreativni i da kroz svetlo i dekoraciju što više promenimo izgled prostora na kome smo odlučili da napravimo žurku.
Kada smo već kod žurki, primetili smo da imate veoma dobre najave i preoriginalne nazive. Ko to smišlja?
Slavko se gotovo iznenadio zbog postavljenog pitanja i iz topa ispalio: S obzirom da se bavimo dizajnom, animacijama, digitalnim marketingom, video i audio produkcijom itd… jasno je.
Takođe, mnoge od tih stvari radimo kako za lokalne, tako i za mnoge event organizacije iz Srbije, BiH, Crne Gore, Austrije, SAD-a, Saudijske Arabije i Ujedinjenih arapskih emirata…
Nakon što smo konstatovali da ”nema gde ih nije bilo” i da možemo da ih bukiramo ukoliko nam bude trebalo nešto od usluga koje njihov brend pruža, vratili smo se žurkama. Zanimalo nas je koliko je teško bilo osvojiti novosadsku scenu? Slavko je bio raspoložen da odgovori na to pitanje.
Novosadska scena je specifična kao i svaka druga i ima svoje prednosti i mane. Novosađani dosta teško prihvataju nove izvođače i generalno novine, ali… kada tavole ostanu verni do kraja!
Za razliku od beogradske scene ili Banja Luke gde smo kroz samo nekoliko eventova prikupili ogromnu podrušku od strane publike. (Beograđani mnogo više daju šansu novim stvarima!)
Zamolili smo Lazu da nam, kratko i jasno, da recept za dobar provod?
Čist i jak zvuk, adekvatna rasveta, dobra plej lista, dobro duštvo i ljubazan stuff.
Na našu kontstataciju da se na njihovim žurkama može videti mnogo lepih žena i pitanje šta ih dovodi, Laza je ponovo bio direktan:
Sličan se sličnom raduje.
Kada smo kod lepih muškaraca, kakav je Slavko, a kakav Laza na žurkama?
Laza odgovara kroz osmeh: Kad pravimo event obično se evidimo pre početka i posle u miks pultu, tako da… moglo bi se reći da smo obojica srećni i poprilično komunikativni. Dođite da vidite!
View this post on Instagram
Zahvalili smo se na pozivu, ali nam je palo na pamet da se na njihove žurke ne može ući tek tako. Vrlo često postoji specijalna lista gostiju i samo oni mogu da prisustvuju žurkama. Pitali smo Slavka da nam objasni zašto je to tako, ali i da oda tajnu da li se mogu bukirati za neke specijalne prilike?
Na pitanje za bukiranje Slavko je rekao sledeće: ”Kao što bi rekao naš poznati filozof Branko Kljajić – S nama si u društvu ako uz’o si pare, radim krštenja, slave, brucošijade… brate!” Zatim je nastavio na temu specijalnih listi: Mi na našim žurkama želimo da ispoštujemo najviše moguće standarde zbog čega pravimo takvu organizaciju. U obzir uzimamo prostor u kojem se nalazimo, broj posetilaca itd…
Naravno, iako ćemo nastaviti sa ovakvim tipom žurki planiramo da pravimo i velike eventove na atraktivnim lokacijama, ali uskoro vam spremamo i hip hop, ali i event klasične muzike, naravno… upakovan na naš način.
Nakon što smo čuli da će „Afterfive“ imati svoj izlet i u druge žanrove, zanimalo nas je da li misle da je nedostatak takvog eksperimentisanja svojevrsna greška na našoj sceni, te smo pitali Lazu šta misli da je najveća greška koju di džejevi danas prave?
Prelako padaju pod uticaj starijih kolega i onoga što noćni život nosi sa sobom!
Novi jelovnik restorana „Kalem by Zak“ razbija sve predrasude (VIDEO)
Preuzmite android aplikaciju.