Kampanja Hemofarm fondacije „Nesalomivi“ za unapređenje mentalnog zdravlja, borbu protiv depresije i stigme koja prati obolele, proglašena je za najbolju društveno odgovornu kampanju u Srbiji u 2021. godini, saopštila je ta farmaceutska kompanija.
Na svečanoj ceremoniji prvog CSR festivala u Srbiji „Kampanje sa svrhom“ Hemofarm fondacija je nagrađena Grand Pri nagradom jer je, kako je rečeno u obrazloženju, kampanjom „Nesalomivi“ dotakla važan društveni problem, skrenula pažnju javnosti i ponudila moguća rešenja.
Direktorka Hemofarm fondacije Suzana Đorđević ocenila je da je priznanje dokaz da je rad prepoznat i cenjen, te da interes društva u Hemofarmu smatraju svojim interesom.
„Depresija je i pre kovid-19 krize bila jedna od vodećih bolesti u svetu, a danas zbog drugačijeg života usled pandemije broj onih koji od nje pate, značajno je veći. Naša obaveza kao kompanije i fondacije koji brinu o zdravlju ljudi, bila je da u ovo teško vreme pružimo psiho-socijalnu podršku svima onima kojima je pomoć neophodna, kroz uspostavljanje SOS linije za borbu protiv depresije i mreže podrške“, rekla je ona.
Do sada se pokretu za borbu protiv depresije „Nesalomivi“ priključilo više od 700.000 ljudi, dok na SOS liniji za borbu protiv depresije 0800 001 002 rade stručnjaci četiri specijalne bolnice za psihijatrijske bolesti, kojima je do sada podršku tražilo više od 6.500 osoba.
Kampanju „Nesalomivi“ Hemofarm fondacija pokrenula je u saradnji sa Filozofskim fakultetom Univerziteta u Beogradu i uz podršku Ministarstva zdravlja.
Preuzmite androidaplikaciju.