Barselona je sklopila sponzorski ugovor prema kojem će dobiti 280 miliona evra u sledeće tri godine.
Ove sezone će katalonski gigant dobiti 43,5 miliona evra po sezoni od nekoliko sponzora, a novi sponzor joj donosi dodatnih 93 miliona godišnje.
U pitanju je švedski audio striming servis „Spotify“ čije će ime biti na dresovima muške i ženske ekipe Barselone.
Osim toga, „Spotify“ bi ovim ugovorom trebalo da dobije i pravo na promenu imena stadiona „Kamp Nou“.
Barselona nikad nije menjala ime svog stadiona, a sve do 2006. nije imala ni sponzora na dresovima.
Prvi natpis na Barsinom dresu imao je UNICEF, a posle toga su sponzori bili Katar Ervejz i Rakuten (Vajber).
Direktori Spotifaja su viđeni na utakmici Barselone i Atletiko Madrida (4:2) proteklog vikenda, pa se ozvaničenje ugovora očekuje tokom nedelje.
Ova vest stiže u jeku optužbi javnosti protiv „Spotify“ zbog širenja rasne mržnje, ali i stavova protiv vakcinisanja.
Zbog toga su svoju muziku sa ovog servisa uklonio legendarni Nil Jang i Džoni Mičel.
Februar u znaku fudbala – ovo su derbiji koje ne smete da propustite!
Preuzmite android aplikaciju.