Барселона и компанија Спотифај (Spotify) договорили су спонзорски уговор по ком ће шведски бренд постати партнер и званични стриминг партнер.
Име Спотифај ће се наћи на дресовима како мушке, тако и женске екипе почевши од сезоне 2022/23.
Предвиђено је да уговор траје четири године, а Спотифај ће спонзорисати и мајице и опрему за тренинг од исте сезоне, али у трајању од три године.
У знак прославе почетка заједничке сарадње, донета је одлука и о промени имена стадиона у „Спотифај Камп Ноу“.
Остало је да се само уговор и званично потпише што ће бити учињено на наредној скупштинској седници клуба 3. априла.
Гласа се по електронској процедури, а клуб ће ускоро изаћи у јавност са свим јавним документима.
Право коришћења имена стадиона почиње од јула 2022. године и наставиће се током реновирања Ноу Кампа.
„Поносни смо што можемо да објавимо почетак сарадње са светски признатом организацијом као што је Спотифај. Ово партнерство ће нам дозволити да насатвимо да приближавамо клуб навијачима и да учинимо да се осећају као део породице Барселоне кроз различита и јединствена искуства“, изјавио је између осталог први човек Барселоне, председник Ђоан Лапорта.
Čelsi zbog Abramoviča pred praznim tribinama u Ligi šampiona
Преузмите андроид апликацију.