Prodajete automobil, žurite, hteli bi da što pre dođete do što većeg broja ljudi, a ne biste da plaćate za promociju oglasa ili slično – koje su vam opcije?
Danas gotovo svaki prodavac automobila svoj oglas postavlja na sajt „Polovni automobili“ i to je potpuno opravdano, s obzirom da je ovaj specijalizovani sajt za prodaju vozila i automobilske opreme verovatno i najposećeniji u Srbiji, bar kada govorimo o potencijalnim kupcima automobila.
Ipak, to nije jedina opcija kada oglašavate svoje vozilo.
„Kupujem prodajem“ dobro je poznat sajt za prodaju i kupovinu bukvalno svega. U ponudi možete naći sve od igle, pa do lokomotive, bez preterivanja.
Isto tako tu možete naći i odeljak sa automobilima, gde će se naći i vaš oglas ukoliko rešite da automobil postavite i na ovom sajtu.
Tu u i još neki sajtovi za prodaju vozila, a jedan od njih je „Vozi.com“.
Sličan polovnim automobilima, ovaj sajt namenjen je svima onima koji žele da kupe ili prodaju svoje vozilo. Oglašavanje je potpuno besplatno, kao i na prethodne dve pomenute platforme, a ne škodi da se vaš oglas nađe na što više mesta kako bi što pre naleteo na pravog kupca.
Fejsbuk pruža još mogućnosti za oglašavanje
Društvena mreža Fejsbuk može se koristiti u razne svrhe, a sa svojom „Marketplace“ funkcijom, može biti i oglasna tabla za prodaju automobila.
Pored toga, Fejsbuk je prepun grupa za prodaju i otkup automobila, gde veoma brzo i lako možete ostaviti par fotografija svog automobila uz sve bitne informacije i pričekati da vam se neko javi, ukoliko ima zainteresovanih. U što više grupa postavite svoj oglas, veće su šanse da on pronađe put do svog novog vlasnika.
Neprevaziđeni metod – stavite papir na staklo automobila
Iako u poslednje vreme pomalo potcenjen način prodaje, ovaj pristup ima i svoje prednosti.
Kada proširite svoj oglas putem interneta i društvenih mreža, stari dobri papir sa natpisom „Prodaje se“, uz dodatne informacije koje su bitne i naravno broj telefona, možda baš pretvori nekog slučajnog prolaznika u potencijalnog kupca.
Zainteresovana osoba tako već u startu uživo vidi vozilo, pa se neka pitanja i dileme u startu preskoče.
Još jedan način prodaje jeste i da odvezete auto na neki plac.
Ovo ipak vuče i finansijsku stavku, jer će svaki vlasnik placa uzeti procenat ili fiksnu cifru od prodaje automobila, ali tako možete izbeći neke duže razgovore i uštedeti deo svog vremena, na uštrb profita od prodaje.
Skoro svaki način prodaje, ipak, zahtevaće puno vašeg strpljenja. Interesovanje će verovatno doći, a sa njima i gomila pitanja, što razumnih, što suvišnih, ali pola prodaje i jeste razgovor, tako da budite spremni za duže telefonske pozive.
Na gradilištu u Surčinu počela gradnja hala za EKSPO-postavljaju se šipovi (VIDEO)
Preuzmite android aplikaciju.