Zvuči kao naučna fantastika a zapravo je reč o selu u Norveškoj.
Ako ste umorni od stalnog gledanja na sat i osećate se zarobljeno u rutini prepunoj obaveza, možda je vreme da razmislite o poseti jedinstvenom mestu daleko od svakodnevnog stresa. Somarej, čarobno ribarsko mesto na ostrvu u Norveškoj, zapadno od Tromsea, nudi upravo to – oslobađanje od konvencionalnog merenja vremena.
Prirodne lepote i fenomen „ponoćnog sunca“
Somarej, što u prevodu znači „letnje ostrvo“, poznato je po svojim zapanjujućim belim peščanim plažama koje se prostiru uz kristalno čiste vode Severnog Atlantika. Pejzaži ovog ostrva su izvanredni, a njegova izolacija od urbanih centara čini ga idealnim mestom za odmor od užurbanog života.
Život bez vremenskih ograničenja
Inspiracija za ideju o ostrvu bez vremena proistekla je iz jedinstvenih prirodnih uslova koji vladaju ovde. Tokom letnjih meseci, od sredine 18. maja do 26. jula, sunce na Somareju nikada ne zalazi, stvarajući fenomen „ponoćnog sunca“.
Ovaj prirodni fenomen, kojitraje punih 69 dana, omogućava stanovnicima i posetiocima da dožive dan koji traje nedeljama, nudeći neograničene mogućnosti za aktivnosti bez potrebe za satom. Zatim slede duge polarne noći od novembra do januara, kada sunce uopšte ne izlazi zbog lokacije severno od arktičkog kruga.
Turistički raj i aktivnosti
Turizam na Somareju cveta, a posetioci mogu uživati u različitim aktivnostima kao što su ribolov, kajakarenje, ronjenje, kao i posmatranje ptica i kitova, ali i aurore borealis. Smeštajne opcije uključuju sve, od prijatnih hotela do privatnih kabina, sve prilagođeno da maksimalno iskoristite svoje vreme bez obzira na to koliko sati pokazuje sat.
Veoma uspešna marketinška kampanja
U junu 2019. godine, Innovation Norway je izvela marketinšku kampanju koja je izazvala kontroverze, jer je bila označena od strane nekih kao „lažna vest“. Kampanja je promovisala ideju da lokalni stanovnici ostrva Somarej žele da ukinu koncept građanskog vremena, tvrdeći da su podneli peticiju norveškoj vladi da proglasi ostrvo prvim „ostrvom bez vremena“ na svetu.
Ova priča je bila pokrivena u preko 1.650 članaka, potencijalno dosežući do 1,2 milijarde ljudi. Procenjena vrednost medijske pokrivenosti iznosila je 11,4 miliona dolara, dok je na samu kampanju potrošeno manje od 60.000 dolara.
Kampanja je prošla, a priča o ribarskom selu bez vremena je ostala.
Klima diktira nove destinacije za odmor – Belgijska obala mogla bi da postane Francuska rivijera
Preuzmite android aplikaciju.