Javni prevoz Savom i Dunavom počinje do kraja naredne godine na dva putnička broda, da bi 2024. i 2025. godine u saobraćaj bila pušteno još po četiri broda svake godine, ukoliko ovu odluku potvrdi novoizabrana Skupština grada Beograda, izjavio je Goran Vesić, zamenik gradonačelnika Beograda.
,,Beograd će imati dve linije za javni rečni prevoz, crvenu i plavu. Crvena linija od Bloka 45 do SRC ,,Milan Gale Muškatirović“ biće puštena u tri faze, odnosno tri godine. Faza A: Blok 70 – Ada Ciganlija – TC ,,Galerija“ – Brankov most, Faza B: Blok 45 – Blok 70 – Ada Ciganlija – TC ,,Galerija“ – Brankov most i Faza C: Blok 45 – Blok 70 – Ada Ciganlija – TC ,,Galerija“ – Brankov most – Beton hala – SRC ,,Milan Gale Muškatirović“. Plava linija od Borče do Ade Huje biće takođe puštena u tri faze, odnosno tri godine i to su Faza A: Zemun kej – SRC ,,Milan Gale Muškatirović“, Faza B: Borča – Zemun kej – SRC ,,Milan Gale Muškatirović“ i Faza C: Borča – Zemun kej – SRC ,,Milan Gale Muškatirović“ – Ada Huja. Građani Beograda koristiće rečni javni prevoz na isti način i pod istim uslovima kao što u okviru ITS funkcionišu linije ostalih podsistema javnog linijskog prevoza putnika, autobuski, tramvajski, trolejbuski, što znači da će i na ovim linijama važiti BeoGRADSKA kartica“, rekao je Goran Vesić.
U okviru programa Novi Sad – Evropska prestonica kulture 2022. biće realizovan projekat „REKA – Jedna drugačija dunavska antologija”.
Vesić je takođe izjavio da je na tenderu za izbor partnera Grada Beograda pobedila kompanija ,,Beoreka“, a da je javni tender trajao 52 dana, od 30. decembra 2021. godine do 21. februara.2022. godine.
Preuzmite android aplikaciju.