Početna > Biznis
Biznis

Hrvatska uvela kodeks za influensere

U Hrvatskoj je potpisan prvi etički kodeks za influensere.
Foto: Unsplash/Claudio_Schwarz

Kodeks je potpisalo devet hrvatskih influensera i time su postali prva svetska generacija „dobrih influensera“, odnosno prvi iz pokreta The Good influence Movement.

Nika Ilčić, Fran Lauš, Alma Bunić, Matea Frajsberger, Jelena Marković, Ana Ude, Mario Roth, Leon Zrile i Marina Orsag ambasadori su projekta, vesele se svojim društvenim odgovornostima i nadaju da će im se uskoro pridružiti još mnogo influensera, piše Poslovni dnevnik.

„Ponosna sam što je ovaj projekat ne samo uspeo da okupi influensere na radionicama, već ih i oduševi na svim nivoima. Jedva čekam da nas bude puno u armiji dobrih influensera kako bi što bolje, jače i šire mogli da donosimo pozitivu i menjamo naš svet u boljem smeru“, ističe Marina Orsag.

Inače, The Good influence Movement motiviše i obavezuje influensere da se posvete odgovornom društvenom delovanju i pozitivnom društvenom uticaju kroz proces sertifikovanja koji će uključivati edukaciju u područjima psihologije, sociologije, etike i javne komunikacije. Pokret će imati i grupu stručnjaka koja može da pruži podršku, interpretaciju i dodeli ili oduzme sertifikat influenserima.

Prema podacima revizorske kuće Hype, vrednost influenserskog marketinga i dalje raste, od 2019. godine do danas porasla je u svetu sa 6,5 na 13,8 milijardi dolara. To dokazuje da brendovi više ne bi trebalo da se premišljaju o korišćenju influensera u svojoj promociji.

Evropske berze u “crvenom”, slaba trgovinska aktivnost

 

Preuzmite android aplikaciju.