Каскање за новим трендовима и начинима комуникације, значајно могу да утичу на позиционирање предузетника и привредника на светском тржишту. Данашње идеје и могућност за њиховим пласирањем не виде границе, што потврђује и тржиште које се већ деценијама сели из физичке у дигиталну сферу.

Уз само два клика, интернет претраживач и креираним налогом на друштвеним мрежама, услуге или производе који долазе из Србије корисници у државама попут Јапана или Аргентине могу да виде и купе кроз пар секунди.
Све то захтева креативну и ефективну промотивну кампању на друштвеним мрежама, али и потребу за радном снагом која ће се тим послом бавити.
Потражња за дигиталним услугама је у константном расту од 2020. године. Све више предузећа разуме моћ и далекосежност промоције на интернету, а свесност о потреби за дигитиланим присуством и немогућност пословања без њега у 2025. години је све присутнија, кажу у агенцији „ЕмВижен”, која се у Србији бави дигиталним маркетингом и веб-дизајном.
Када је у питању ангажовање радника за пројекте, из агенције истичу да њихов радни тим често захтева профиле радника са различитим професијама, док програмери пристижу у помоћ од посла до посла.
У последње време често се сусрећемо са феноменом фриленсера који су данас најзаступљенији у категоријама млађих генерација, чије одрастање не може да се лако одвоји од дигиталног света.
Фриленс сцена код нас изгледа добро, с обзиром на то да већина малих и средњих фирми које су у развојној фази често немају велике буџете да ангажују маркетинг агенције, те се због тога окрећу фриленсерима.
Њима за узврат даје могућност да раде посао и буду исплаћени без превеликих трошкова рада, изјавио је Милош Милошевић, СЕО стручњак за унапређивање видљивости веб-сајта на претраживачима са циљем привлачења већег броја посетилаца путем органских (неплаћених) резултата претраге.
Туск: Пољска би могла да изгуби више од 2 милијарде долара због америчких царина
Преузмите андроид апликацију.