Početna > Srbija
Srbija

Formiran Kontakt centar za zaštitu potrošača

Ministarka trgovine, turizma i telekomunikacija Tatjana Matić saopštila je da je resorno Ministarstvo za trgovinu formiralo Kontakt centar za unutrašnju trgovinu i zaštitu potrošača, koji se dobija pozivanjem na broj 0800 104 107.
Foto: Pixabay/athree23

Pozivanjem Kontakt centra za unutrašnju trgovinu i zaštitu potrošača građani i privreda će moći da se upoznaju sa aktuelnim pravnim okvirom, kao i da dobiju sve potrebne informacije od operatera.

„Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija kontinuirano radi na unapređenju zakonodavnog okvira i stvaranju uslova za fer i pravednu tržišnu utakmicu na jedinstvenom tržištu Republike Srbije. Formirani kontakt centar će omogućiti informisanje i savetovanje građana, odnosno potrošača i predstavnika privrede i to je još jedan način na koji želimo da im se približimo i uključimo ih u ovaj proces“, rekla je Matić.

Isplata pomoći od 20.000 dinara počeće 10. februara

 

Preuzmite android aplikaciju.