Gost nove epizode video serijala Tanjug Reflektor bio je glumac Nemanja Oliverić koji je govorio o svojoj ulozi u filmu „Bilo jednom u Srbiji“ čije bioskopsko prikazivanje počinje od 10. marta.
„U „Bilo jednom u Srbiji“ ćemo videti ljude koji su spremni da se bore. To je period posle Prvog svetskog rata koji je ispunjen stradanjima, narod je ostao bez nade, bez želje da nastavi život. Ljudi koji se pojavljuju u filmu ne odustaju, ne pristaju da budu uspavani i da čekaju budućnost koju drugi treba da im donese nego odlučuju da slede svoje želje i snove“, rekao je Oliverić.
Prema Oliverićevim rečima, u filmu reditelja Petra Ristovskog dva lika, koje igraju on i Viktor Savić, Dine i Cone „dižu neku vrstu revolucije – jedan u bioskopu, drugi tekstilnoj industriji“ u Leskovcu.
Oliverić je rekao da njegov Dine ima ono što najviše voli da vidi kod ljudi „ogromnu opsesiju“, „jako je zanesen nečim što radi u toj meri da sve ostalo postaje nebitno“.
„Bilo mi je jako lepo da se ubacim u to, uljuljkam u tu njegovu zanesenost kamerom i svetom filma“, istakao je glumac.
Oliverić je ocenio da filmovi epohe „uvek donose neku radost“, a njihova popularnost kod nas odgovara našem mentalitetu i čuvenoj rečenici „pre je bilo bolje“.
„Mislim da je to jedan od ključnih razloga zašto ljudi vole epohu – vole da se vrate u prošlost. Ovaj film donosi ono što podržava misao da je nekada bilo bolje. Sećamo se nekadašnjeg boljeg vremena, vraćamo se u detinjstvo, bilo je lepše… A ovde se vraćamo u period procvata jedne zemlje i grada. Film „Bilo jednom u Srbiji“ donosi radost publici“, naveo je Oliverić.
Komentarišući trenutnu hiperprodukciju serija u Srbiji, Oliverić je rekao da je „dobra stvar velika produkcija“.
„Zbog publike smo tu i to je glavno merilo. Da dobija mnogo više sadržaja nego pre i može da bira šta će da gleda. Odlučuje šta je dobro a šta nije i nama daje neki uput šta treba poboljšati. Uloženo je u sve elemente televizijske produkcije, u razvoj scenarija, slike, izraz, oslonili smo se na neke razvijene nije zemlje, dosta smo učili“, ocenio je Oliverić.
Prema njegovim rečima, hiperprodukcijom su i glumci dobili džek pot zato što sada imaju „veću lepezu likova, nude se različite uloge, na kraju krajeva pojavljuej se dosta tema o kojima se priča“.
Preuzmite android aplikaciju.