Film “Barbi“ ostvario je zaradu od milijardu dolara samo 17 dana nakon što se pojavio u bioskopima, što je prvi put da ostvarenje neke rediteljke ostvari takvu zaradu.
“Niko osim Grete Gervig nije mogao da oživi ovu međugenereacijsku ikonu i njen svet u tako smešnoj, emotivnoj i zabavnoj priči, koja je ceo svet obojila u ružičasto“, izjavio je predsednik distribucije u kompaniji Vorner Braders, Džefri Goldstajn.
On je naveo da dugi redovi u bioskopima i gledaoci koji se vraćaju da ponovo pogledaju film “dokazuju da su se filmovi vratili“ nakon što je bioskopska industrija bila na udaru pandemije kovid-19 i porasta popularnosti striming platformi, prenosi Bi-Bi-Si.
Film u kojem glavne uloge tumače Margo Robi i Rajan Gosling do sada je zaradio 459 miliona dolara u SAD i 542 miliona dolara u drugim državama.
Međutim, “Barbilijarda“, kako zarađivanje milijarde opisuju u Vorneru, se ne može nazvati podvigom, pošto je već pet filmova postiglo isti uspeh nakon pandemije i to poslednji nastavak “Spajdermena“, “Top gan – maverik“, “Park iz doba Jure“, “Avatar 2“ i “Super Mario braća“.
Bi-Bi-Si navodi da je marketinška kampanja koja je prethodila prikazivanju “Barbi“ bila veoma uspešna i da su mnogi gledaoci često gledali “Barbi“ zajedno sa “Openhajmerom“ reditelja Kristofera Nolana.
Uz film “Barbi“ objavljen je i ablum sa muzikom iz filma, a sklopljeno je više od 165 partnerskih kampanja sa raznim proizvođačima u svetu, i pored toga što je kompanija Matel koja proizvodi “Barbi“ lutke objavila da je prodaja lutaka opala za 12 odsto do kraja juna.
Ohrabrena uspehom “Barbi“, kompanija Matel navodi da će svoja holivudska ostvarenja dobiti i drugi brendovi igračaka, poput “Barnija“, “Hot Wheels“ i “Poli Poket“.
Tiktok očekuje novčana kazna zbog kršenja pravila privatnosti EU
Preuzmite android aplikaciju.