Aviokompanija Er Srbija izvinila se danas svim putnicima na koje mogu da utiču jučerašnja i današnja kašnjenja i otkazivanja pojedinih redovnih i čarter letova „usled kasnijeg ulaska sa radova u saobraćaj aviona iz flote“ tog avioprevoznika i „drugih tehničkih razloga“.
Er Srbija je saopštila da je najveći broj putnika sa tih letova već zbrinut, preusmeravanjem na kasnije ili alternativne letove, a nadležne službe Er Srbije neprekidno rade da bi se pružila neophodna podrška i preostalim putnicima.
Za sve to vreme, Er Srbija se trudi da se za putnike obezbedi osveženje, kao i pravovremeno informisanje.
Kompanija, kako je saopšteno, angažuje i dodatne resurse da bi se unapredila podrška putnicima.
„U ovom trenutku, situacija u putničkom avio-saobraćaju u celoj Evropi opterećena je velikim izazovima, koji se pre svega odnose na posledice dvogodišnje krize usled pandemije korona virusa, te posledična ograničenja u putovanjima i veliko smanjenje tražnje“, objašnjavaju u Er Srbija.
Svi sektori putničkog avio-saobraćaja u Evropi, od održavanja aviona, preko zemaljskog opsluživanja, aerodroma, do avio-kompanija, suočavaju se sada sa, kako je navedeno u saopštenju, izuzetnim sezonskim rastom tražnje s jedne strane i relativno ograničenim resursima sa druge, uključujući i manjak ljudstva.
„Putnički avio-saobraćaj je visoko-povezana industrija, tako da kašnjenje i odlaganje u bilo kom njenom segmentu nužno dovodi do daljih faznih kašnjenja i potencijalnih otkazivanja letova“, navodi Er Srbija.
Er Srbija, kao sastavni deo evropskog putničkog avio-saobraćaja, takođe se suočava sa sličnim izazovima, navodi se u saopštenju.
Preuzmite android aplikaciju.