Jedan od izvršnih direktora Epla, Džef Vilijams, juče je najavio krajnje nesvakidašnji potez kompanije.
Biće da je regulativa u oblasti mobilne telefonije dobro pritisla, čim je rukovodstvo odlučilo da pokrene Self Service Repair inicijativu.
Kao što se iz naziva može naslutiti, Epl planira da početkom naredne godine (za početak samo na teritoriji SAD) počne sa prodajom rezervnih delova, komponenata i namenskih alata kako bi vlasnici Ajfona ili Mek računara mogli samostalno, u udobnosti svog doma, da ih servisiraju. Pretpostavićemo da se ne radi o nekim krupnim zahvatima, već o pukoj zameni ekrana, baterije ili kamere.
Kako će prosečni korisnik ovih uređaja znati šta mu je činiti? Pa, po sličnom principu kao i licencirani Epl serviseri širom sveta, imaće pristup uputstvima (strogo tekstualnim) putem Self Service Repair onlajn stora.
Navodno, ovakve intervencije neće ugroziti garanciju uređaja. To na prvu loptu deluje nerealno stoga treba očekivati neka “sitna slova” kod uslova korišćenja.
Budući katalog krasiće više od 200 različitih delova i alata, a solidna pogodnost, bar za Amerikance je, što ako pošalju pokvareni deo na reciklažu, ostvaruju popust prilikom kupovine.
Da li je milion dolara dovoljno za odlazak u penziju u Americi?
Preuzmite androidaplikaciju.