Почетна > Србија
Србија

Ђедовић Хандановић: Бројна питања грађана преко кол центра о пројекту Јадар

 Грађани су преко контакт центар Владе Србије који је 9. августа почео да ради, а који је формиран како би стручњаци пружали одговоре о пројекту Јадар, постављали различита питања, од еколошких до економских, изјавила је министарка рударства и енергетике Дубравка Ђедовић Хандановић.
FOTO TANJUG/ Ministarstvo rudarstva i energetike/ Emilija Jovanović/ bg

Она је Танјугу рекла да су грађани стручњацима из области екологије, рударства и енергетике, заштите вода и водотокова, као и медицинске струке постављали и питања која уопште немају везе са пројектом Јадар.

„Чак сам и ја одговарала грађанима на отварању контакт центра на њихова питања, управо да би стали на пут ширењу дезинформација, лажних вести и пласирању информација о пројекту које су нетачне“, навела је Ђедовић Хандановић.
Нагласила је да је лично хтела да се увери у то шта грађане највише занима.

Према њеним речима, грађане је интересовало од тога каква ће бити заштита од буке, до тога шта доноси, која је корист, као и економски потенцијали пројекта, које нове технологије могу да се развијају у нашој земљи, али и то у којој је фази пројекат, односно које су неке наредне фазе његовог развоја.

„Имали смо и упите одређених грађана који немају везе са пројектом, али све то је један процес нашег транспарентног рада и деловања и жеље да ставимо на располагање грађанима сваким радним даном, од 9 до 15 часова, стручњаке и експерте, који ће у овом моменту, у оквиру доступних информација, давати одговоре“, рекла је она.

Ђедовић Хандановић је нагласила да се, што се тиче пројекта Јадар, ништа неће десити ни сутра ни прекосутра, да пројекат још увек треба да се развије и да добијемо све информације, па онда на основу њих да доносимо одлуке да ли ће до пројекта доћи.

„Све то управо из разлога да би задовољили све стандарде које један овакав пројекат треба да задовољи“, указала је министарка.

Како је навела, питања грађана ће се бележити, као и одговори да би унапредили и дошли до још већег броја информација.

„Грађане заиста желим да уверим још једном да смо ту за њих, због њих, да радимо у њиховом интересу и да се апсолутно ништа неће десити што је на штету ни здравља, ни природе. Ми желимо да развијамо нашу земљу, да идемо напред, да развијамо нове технологије, да имамо богатства и да их користимо на најбољи могући начин, а од тога нећемо одустати“, закључила је Ђедовић Хандановић.

Контакт центар Владе Србије преко којег ће грађани моћи да се информишу о пројекту „Јадар“ почео је да ради у петак, 9. августа.
Центар је отворила Ђедовић Хандановић, која је одговарала на питања грађана до 10 часова.

Контакт центар радиће радним данима од 9 до 15 часова.

У том периоду заинтересованим грађанима који позову број телефона 0800/37-37-37, стручњаци из области рударства, здравства и екологије, одговараће на сва питања која имају у вези пројекта „Јадар“, а која их можда забрињавају.

 

Vulin: Sprečili smo vas da napravite Majdan, nemojte pokušavati ponovo

Преузмите андроид апликацију.