Дигитализација процеса добијања енергетске дозволе уводи се од 1. новембра 2022. године, утврђено је новим Правилником о размени докумената и поднесака током спровођења поступака у вези са енергетском дозволом, лиценцом за обављање енергетске делатности и сагласношћу за складиштење и снабдевање за сопствене потребе.
Реч је о процесу који спроводе Министарство рударства и енергетике и Агенција за енергетику.
Захтеви ће се подносити у електронском облику преко портала еУправа. Међу документима која ће се достављати електронским путем су захтеви којима се покреће поступак:
- захтев за издавање, продужење, измену или укидање енергетске дозволе,
- захтев за издавање, измену или укидање лиценце за обављање енергетске делатности,
- захтев за издавање или измену сагласности за складиштење и снабдевање за сопствене потребе.
Такође, електронски се достављају и документа којима се доказује испуњеност услова за издавање, продужење или измену дозвола.
Повећање капацитета за производњу енергије из ОИЕ једини начин да се обезбеди сигуран и самодовољан електроенергетски систем, а да уједно чувамо животну средину.
Изузетак су страна правна лица, па документи и поднесци које доставља страно правно лице, достављају се у папирној форми, предајом на адресу писарнице надлежног органа или препорученом пошиљком путем поштанског оператора. Уредна достава поднесака и докумената се доказује електронском потврдом, у складу са законом којим се уређује електронска управа. Подносилац ће решења и друга документа добити у Јединствени електронски сандучић, који је отворен након регистрације на еУправи.
Административна такса за захтев за издавање решења и за издавање решења такође се плаћа електронским путем преко портала еУправа.
Formiranje tima sa ciljem pružanja podrške u proizvodnji električne energije
Преузмите андроид апликацију.