„Last minute“ putovanja su putovanja koja se doslovno rezervišu u poslednjem minutu. Njihova ponuda je iz godine u godinu raznovrsnija, a kako i ne bi kada se veliki broj građana odlučuje da ih uplati jer su cene dosta niže. Međutim da bi te cene bile niže, pogotovo kada su u pitanju trenutno aktuelna letovanja, ponude su van sezone, u maju, početkom juna, septmebru i početkom oktobra.
Koliko su one popularne i da li se sugrađani rado odlučuju na njih otkrivamo u nastavku teksta.
Bogata ponuda „last minute“ putovanja
Novosadske turističke agencije u svojoj redovnoj ponudi imaju „last minute“ putovanja. Njihova ponuda se u toku letnjih meseci bazira na letovanja. Najčešće su to putovanja u Grčku. Nisu strane ni destinacije ka Turskoj, Egiptu i Tunisu, a u poslednje vreme i ka Španiji. Ponude koje izdvajaju novosadske agencije su uglavnom snižene do 30% spram redovnih cena u jeku sezone – julu i avgustu. Uglavom termini koji se nude nisu tako popularni jer su u maju, početkom juna, septembru ili oktobru i često su „sad za sad“.
Novosadske agencije često posreduju preko beogradskih turističkih agencija pa je u tom slučaju „last minute“ ponuda nešto raznovrsnija. Za letovanja koja se planiraju mesecima unapred i koja oduzimaju više dana, verovatno ovo nije najbolja ponuda za mnoge. Ali se za neke nađe.
Ukoliko se gledaju putovanja u „poslednjoj minuti“ mnogo više izbora i ponuda koje rado svi prihvataju ima u jesenjom i zimskom periodu kada su ova putovanja često vezana za produžene vikende obilaske evropskih metropola.
Da li Novosađani letuju van sezone?
Na pitanje da li Novosađani letuju van sezone pitali smo Nikolu Rajina iz „Modena Travel“ agencije. Kao jedno od lica koje se bavi organizacijom raznih putovanja u okviru ove novosadske agencije, za „last minute“ putovanja Nikola nam je rekao sledeće
„Last minute“ ponuda je uvek „kocka“, jer često ne možete često da birate hotel, termie, pa nekada ni destinaciju na koju želite da idete, jer se sve rezerviše u ranijim etapama prodaje. „Last minute“ ponude uglavnom bude za termine koji nisu u špicu sezone, za hotele koji se manje traže ili za višekrevetne sobe, koje se teže prodaju.
Nikola dalje objašnjava da se na „last minute“ putovanja odlučuju ljudi iz više razloga:
Prva od ljih je cena – putnici se nadaju da će upecati super ponudu. To je jedan od najčešćih razloga čekanja „last minute“ ponuds.
Drugo, problem oko godišnjeg odmora – deo ljudi zbog prirode posle ne može unapred da planira odmor pa destinaciju biraju neposredno pred put. Tada nema previše mogućnosti.
I poseldnje su studenti/maturanti koji zbog obaveza na fakultetu često moraju da čekaju da vide da li će uspeti u svojim planova pa tek onda razmišljaju o odmoru.
U ovoj agenciji ponude za „last minute“ putovanja još nisu krenula, ali je uveliko u toku prodaja i rezervacija za more u toku predstojeće letnjeu sezone.
Preuzmite android aplikaciju.