Možete da pustite i da kiša sve reši, jer ćete na taj način uštedeti na dodatnom pranju u auto-perionici.
Podvozje spada u jedan od vitalnih delova automobila i kao takvo, izloženo je svim mogućim uticajima. Tu su i (zimi), pored stalnih opterećenja u vožnji, so, blato, prašina, kao i kamenčići.
Postavlja se pitanje da li je ovaj deo vozila potrebno prati? Nemačka strukovna organizacija „KÜS“ odgovara na ovo pitanje, kao i na nedoumice oko pranja drugih delova automobila.
– Kada je u pitanju pranje automobila, opšte pravilo je – manje je više. Međutim, ptičji izmet, ostatke insekata, smolu drveća i drugu tvrdokornu prljavštinu uvek treba ukloniti što je pre moguće kako se ne bi oštetio lak na vozilu, dok svakodnevnu prljavštinu često spira sama kiša – kažu oni.
Čišćenje podvozja, generalno, možete da prepustite i kiši, jer vožnja po mokrim putevima, takođe, uklanja prljavštinu, kao i blato sa tog dela automobila.
Na ovaj način možete da uštedite na dodatnom pranju u auto-perionici.
Pranje podvozja, u najgorem slučaju, može čak da donese i više štete nego koristi. Kako se voda uglavnom raspršuje pod pritiskom, tako može da dospe u elektroniku ili druge osetljive delove automobila.
Ipak, pranje podvozja može biti od koristi posle zime kako bi se uklonili ostaci soli sa puta koji izazivaju koroziju.
Noviji automobili su već u fabrici dobro zaštićeni od rđe, ali starija vozila su osetljivija na koroziju i pranje je i te kako korisno. U tom slučaju pomaže i zaštita voskom, podseća „KÜS“.
Preuzmite android aplikaciju.