V.d direktora JP Pošte Srbije Zoran Đorđević rekao je danas da su ostvareni prihodi i rashodi ove godine bili na zadovoljavajućem nivou, što predstavlja, kaže, dobru osnovu za realizaciju Programa poslovanja za 2022. godinu.
Đorđević je na stručcnom skupu na Zlatiboru u organizaciji Funkcije usluga i Funkcije poštanske mreže Pošte Srbije, a na kojem su sumirani rezultati rada Pošte u tekućoj godini i najavljene nove aktivnosti i usluge koje će biti realizovane u 2022, rekao da je usvojeni Program poslovanja za narednu godinu razvojni sa ciljem da omogući dalji rast prihoda kako bi Pošta, kaže, „stala na noge“.
On je naveo da se radi na tome da se u kontinuiranom socijalnom dijalogu, koji je, navodi, uspostavljen sa četiri sindikata, obezbedi bolji materijalni položaj zaposlenih, a kao jedan od prvih koraka ka tome pominje povećanje zarade od 10 odsto, za šta se čeka odobrenje Vlade.
Rukovodstvo i stručne službe analizirali su modele rada nekih vodećih poštanskih operatora u Evropi i nakon obilaska i razgovora sa njima Pošta Srbije je odlučila da sledi model koji primenjuje Pošta Austrije.
„Naš cilj je da Pošta postane najbolja kompanija u Srbiji. To zahteva i nova ulaganja od kojih očekujemo dobre rezultate. Radićemo, između ostalog, na unapređenju efikasnosti sorting mašina i logističke mreže, u toku je proces uvođenja paketomata, implementirani su novi POS terminali“, rekao je Đorđević.
Đorđević je naveo i da se u cilju poboljšanja usluga s posebnom pažnjom analiziraju problemi i zahtevi korisnika, te da je u cilju njihovog zadovoljenja započelo osavremenjavanje tradicionalnih usluga poput uvođenja novih, modernih telegrama, kao i prazničnog gift programa.
„Sve što smo uradili i što je planirano Programom poslovanja, radimo u želji da vratimo Poštu tamo gde je bila, među najuspešnije kompanije“, rekao je Đorđević.
Preuzmite android aplikaciju.