Pre nekoliko dana započeto je dugo očekivano bušenje ulaznog portala tunela “Iriški venac” na Fruškoj gori. Na ulaznoj strani tunela, kod Paragova, kao i sa druge strane, prema Opštini Irig, gde se nalazi izlazni portal, na desnoj cevi iskopano je više od 15 metara tunela.
Ekipa portala Vojvodina uživo snimila je radove na probijanju tunela, sa obe strane, kod Paragova i Iriga.
Radovi na izgradnji Fruškogorskog koridora, koji će sa četiri trake povezati Novi Sad i Rumu, počeli su u maju prošle godine, a kao najzahtevniji poduhvat u sklopu čitavog projekta izdvaja se probijanje tunela “Iriški venac” koji će sa svojih bezmalo 3,5 kilometra dužine biti najduži tunel u Srbiji. Radove izvodi kineska kompanija “China Road and Bridge Corporation”, a značaj projekta za Novi Sad, Irig i Rumu se ogleda u podatku da kroz tu deonicu dnevno prođe oko 900 kamiona i 10.000 vozila i spada u najopterećenije državne puteve u Srbiji.
Kako je najavljeno, ovaj dvocevni tunel biće probijen na deonici između naselja Paragovo u Sremskoj Kamenici i obilaznice oko Rume, čime će se tranzitni saobraćaj konačno izmestiti s prostora Nacionalnog parka Fruška gora.
U perspektivi, ovaj putni pravac treba da omogući povezivanje Koridora 10 i Koridora 4 i stvaranje najkraće veze između Bosne i Rumunije. Fruškogorski koridor je deo putnog pravca Novi Sad-Ruma-Šabac-Loznica-granica sa BiH.
Predsednik Republike Srbije Aleksandar Vučić prisustvovao je ceremoniji početka radova na izgradnji Fruškogorskog koridora u maju 2021. godine i tada poručio: Radimo velike stvari za našu zemlju! “Ponosan sam na činjenicu da danas gradimo više nego ikada! Važno je da se ne zaustavljamo već da sa ogromnom, novom energijom grabimo napred.
Novi vrtić otvorio vrata deci: „Plava zvezda“ zasijala na Sajlovu
Preuzmite android aplikaciju.