Početna > Srbija
Srbija

Bulješević: Privrednici iz Vojvodine na četiri velike međunarodne izložbe tokom 2024. godine

Tokom 2024. godine, Razvojna agencija Vojvodine organizovaće učešće privrednika sa severa Srbije na četiri velike međunarodne izložbe: Sajam voća i povrća FRUIT LOGISTICA (februar, Berlin), Sajam prateće automobilske industrije AUTOMECHANICA (septembar, Frankfurt), Sajam nekretnina i investicija EXPO REAL (oktobar, Minhen) i Sajam hrane SIAL (oktobar, Pariz).
Foto: RAV

„Učešće na ovim sajamskim manifestacijama pruža odličnu priliku da se promovišu različiti sektori vojvođanske privrede, uključujući prehrambenu industriju, sektor nekretnina, metala, gume, plastike, elektronike i prateće auto-industrije. Cilj nam je rast ekonomske aktivnosti i bruto domaćeg proizvoda, kao i povećanje izvoza na razvijena tržišta”, poručio je Darko Bušeljević, direktor Razvojne agencije Vojvodine.

Tokom 2023. godine, Razvojna agencija Vojvodine učestvovala je na četiri velika međunarodna sajma, koji su bili prilika za promociju domaćih proizvoda i platforma za jačanje internacionalnih veza, pronalaženje inostranih partnera i osvajanje novih tržišta, kao i za promociju investicionih potencijala Vojvodine.

Sajam „Vinexpo America/Drink America 2023” održan je 8. i 9. marta u Njujorku, a učešće vojvođanskih vinara na sajmu predstavlja značajan iskorak na američko tržište. Šest vinarija predstavilo je svoje proizvode profesionalnim kupcima iz Severne Amerike, a povratne informacije su odlične.

Sajam „Fruit Logistica 2023” održan je od 8. do 10. februara u Berlinu i bio je fokusiran na voćarsko-povrtarski sektor. Na njemu su se predstavile četiri kompanije, jedan rasadnik, jedna zadruga i dva poljoprivredna gazdinstva, a nastup je Vojvodinu pozicionirao kao relevantnog igrača na globalnom tržištu voća i povrća.

Sajam „Fruit Attraction”, održan od 3. do 5. oktobra u Madridu, predstavlja značajan međunarodni događaj u voćarskoj i povrtarskoj industriji i okuplja ključne učesnike iz celog sveta. Razvojna agencija Vojvodine odlučila je da nastupa na pomenutom sajmu kako bi promovisala vojvođanske proizvođače – posebno mala i srednja preduzeća – na Iberijskom poluostrvu. Osam izlagača predstavilo je svoje proizvode, otvarajući vrata novim tržištima i pružajući priliku za upoznavanje s poslednjim trendovima.

„EXPO REAL” u Minhenu, održan od 4. do 6. oktobra, bio je tradicionalno fokusiran na sektor investicija i nekretnina i on jeste najveća poslovna platforma u Evropi, kao i idealno okruženje za umrežavanje na ključnim tržištima Evrope, Bliskog istoka i Sjedinjenih Američkih Država. Sa šest suizlagača iz različitih gradova Vojvodine, Razvojna agencija Vojvodine uspešno je promovisala raspoložive lokacije i pogodnosti za investitore. B2B sastanci s potencijalnim investitorima doprineli su jačanju veza između vojvođanske privrede i međunarodnih partnera.

“Od 2018. godine, nakon potpisivanja Sporazuma o zajedničkom nastupu na međunarodnim sajamovima između AP Vojvodine, RAV-a i gradova Vojvodine u novembaru 2017. godine, RAV je organizovao učešće na 18 sajamskih nastupa. Pored spomenutih, Vojvodina se predstavljala i na sajmovima AUTOMECHANICA u Frankfurtu, WORLD FOOD MOSCOW, Moskva, Sajmu VINITALY u Veroni i TUTTOFOOD u Milanu. Uspeli smo da ponudu Vojvodine učinimo vidljivom na svetskom tržištu, što ćemo nastaviti da radimo i tokom sledeće godine”, zaključuje Bulješević.

Tabaković: Bankarski sektor u Srbiji stabilan, visokolikvidan i profitabilan

Preuzmite android aplikaciju.