Почетна > Спорт > Аутомото
Аутомото

Борковић доживео удес на релију у Загребу

Најбољи српски аутомобилиста Душан Борковић и његов сувозач Игор Марковић доживели су удес на релију у Загребу.
Фото: PrtSc/Facebook/Dusan Borkovic

Наши возачи су ударили у дрво при брзини од 97 километара на час, али на сву срећу нису озбиљније повређени.

Борковић је одлично почео 48. издање релија Загреб опен у својој шкоди Р5.

Од самог почетка било је евидентно да је наш ас један од најбржих возача на стази и да ће водити велику борбу са фабричким возачем хјундаија, Словенцем Роком Турком.

Већ током шејкдауна Борковић је био најбржи, испред Турка и Аустријанца Симона Вагнера.

У суботу су, пред шејкдаун, вожена и два специјална испита на Јастребарском недалеко од Загреба.

Током првог од укопно осам специјала, Борковић и Турк су имали готово идентично време, Словенац је био бржи за једну десетинку и очекивала се велика борба у током другог специјалног испита.

Публика је од самог старта релија у Загребу била одушевљена новим ривалством два велика аса у Европском рели трофеју.

Веома захтевна стаза на којој се почетком априла возио и Светски рели шампионат у Хрватској потпуно је одговарала нашем асу, који је маестрално возио и током другог специјалног испита и стекао готово три секунде предности у односу на Турка.

Борковић је деловао убедљиво, повећавао је предност у односу на конкуренте, али онда му се догодио велики пех.

Наш шампион је изашао задњим левим точком са асфалта, незгодно је захватио земљани и шљунковити део пута и при брзини од 97 километара на час ударио право у дрво.

Брзо је реаговала екипа хитне помоћи, српска посада одведена је у болницу на детаљна испитивања и установљено је да ниједан од њих нема тежих повреда.

Иако су уз много среће Борковић и Марковић избегли озбиљније повреде, а сумњало се на преломе кључне кости и ребара код обојице, услед квара на аутомобилу нису били у могућности да наставе такмичење.

У недељу је на програму још шест специјалних испита на 48. издању Ина Делта релија Загреб опен 2022.

У генералном пласману води Словенац Рок Турк са 35,6 секунди предности у односу на Вагнера из Аустрије.

Укупна дужина итинерера током овогодишњег релија у престоници Хрватске износи 533 километра, са 155 километара специјалних испита.

Иначе, после више него успешне декаде у Светским и Европским шампионатима на кружним стазама, Борковић је одлучио да ове сезоне каријеру настави у релију.

Наш најбољи аутомобилиста ће од 23. до 25. септембра поново возити Србија рели на којем је победјивао 2019. и 2020. године.

Борковић ће и на нашем најзначајнијем аутомобилском такмичењу бити један од највећих фаворита за трећу победу у каријери.

Ове сезоне нашем Нис Петрол рејсинг тиму подршку ће давати Еуросол тим из Мађарске са којим је Борковић већ освојио поменуте две титуле на Србија релију.


Markes u Gresiniju

Преузмите андроид апликацију.