Skupština grada Beograda usvojila je odluku da, zbog javnog interesa, jednostrano raskine javno-privatno partnerstvo sa turskom kompanijom „Kentkart“ u obavljanju delatnosti eksploatacije i održavanja sistema za naplatu karata i upravljanje vozilima u javnom linijskom prevozu putnika u gradu.
Odbornici su usvojili i odluku kojom će se omogućiti novoformiranom gradskom preduzeću za naplatu karata da promeni tarife za prevoz putnika u javnom linijskom prevozu.
Za odluku je glasalo 57 odbornika, dva odbornika su bila protiv, a uzdržano je bilo 11.
Ranije na sednici, gradonačelnik Aleksandar Šapić pozvao je odbornike da glasaju za tu odluku da, kako je rekao, konačno budemo u situaciju da sami potpuno kontrolišemo sistem za naplatu karata.
„Ponosan sam što mi ovde danas rasturamo sistem koji je štetan za grad i koji se sve ove godine niko nije usudio da dira“, poručio je Šapić.
Šapić kaže da je očekivao da će se raskid ugovora brzo i lako rešiti jer je bila slaba naplata karata. Ističe da je i sam u početku bio u zabludi verujući da je to ispravan sistem, ali da se ispostavilo, kako je rekao, da je sistem lažan i da je napravljena velika šteta Gradu njegovim potpisivanjem 2011.
Opozicija zahtevala Šapićevu ostavku
Odbornici opozicije zahtevali su da Šapić podnese ostavku zbog snimka na kojem se čuje da je njegov šef kabineta Nenad Milanović nudio „Kentkartu“ nameštanje tendera u zamenu za to da se povuče iz sistema naplate karata u javnom prevozu u Beogradu.
Odbornici opozicije tvrdili su da posle toga Šapić i njegov tim nemaju nikakvo pravo da vode Beograd, jer nije prijavio očigledan primer korupcije za koji je znao.
Šapić je najavio da će podneti krivične prijave protiv „Kentkarta“ da bi se utvrdilo, kako je rekao, koliko su opljačkali Beograd, ali i onih koji su potpisali ugovor s njima, kao i protiv svog šefa kabineta Nenada Milanovića, da bi se, kako je rekao, utvrdila istina.
Jakov gori od Đukanovića: Počela hapšenja najviđenijih Srba u Crnoj Gori
Preuzmite android aplikaciju.