Ambasador SAD u Beogradu Kritofer Hil posetio je danas kompaniju Bambi u Požarevcu gde je obišao novi proizvodni pogon kao i Centar za istraživanje i razvoj (R&D centra) u koje je zajedno uloženo više od 15 miliona evra.
„Velika mi je čast da sam posetio fabriku Bambi i video sve ove mašine, proizvodnu tehnologiju i razgovarao o razvojnom potencijalu koji ova fabrika ima. Mislim da sam danas degustirao mnogo više plazma keksića nego što bih smeo. To su zaista prelepi proizvodi“, rekao je Hil za Tanjug nakon obilaska fabrike.
Na pitanje Tanjuga o tome šta u Srbiji privlači američke firme i investicije, Hil je istakao da je to pre svega srpski narod.
„Srbi su jako dinamični ljudi veoma obrazovani. Mislim da mi možemo uraditi puno toga zajedno, a sada postoji jedan momentum zajedništva“, rekao je Hil.
Dodao je da SAD vide Srbiju kao budućeg člana EU i da pristup uniji može doći brže nego što mnogi misle.
„Mi želimo da budemo spremni za to i vidimo Srbiju kao dobrog partnera, a u to partnerstvo želimo da nastavimo da ulažemo i kad Srbija uđe u EU“, rekao je Hil.
Na pitanje da prokomentariše mere zabrane uvoza robe iz centralne Srbije na KiM, koje direktno utiče i na poslovanje kompanije Bambi, Hil je naveo da mu nije jasno kako te mere mogu pomoći.
„Što se tiče Kosova i bojkota ovih proizvoda zaista to ne razumem. Znam da moje kolege u ambasadi u Prištini rade puno kako bi se to pitanje rešilo“, rekao je Hil.
Generalni direktor kompanije Bambi Dragan Stajković izrazio je zadovoljsvo zbog toga što je Hil, kako je rekao, posetio „rodni grad jednog od najvoljenijih brendova u regionu“.
„Poseta je bila jako dobra. Pričali smo o svemu, o planovima, o tome koliko je Bambi bila uspešna firma, a još je uspešnije nakon akvizicije Coca-Cole, 2019. godine“, rekao je Stajković za Tanjug.
Istakao je da je ambasadora upoznao i sa investicijama i ulaganjima u novu proizvodnu liniju i u R&D centar.
„Samo jedne godine smo ukupno uložili više od 15 miliona evra. Pričali smo da ‘Plazme’ nema u ovom trenutku svuda u regionu, iako je to možda primarno ekonomsko pitanje“, rekao je Stajković komentarišući odluku vlasti u Prištini da zabrani uvoz robe iz centralne Srbije na KiM.
Kompanija Bambi vodeća je konditorska kompanija u regionu Zapadnog Balkana sa istorijom dugom preko 55 godina, posluje na četiri kontinenta i u više od 20 zemalja.
Od juna 2019. godine kompanija Bambi posluje u okviru Coca-Cola HBC grupe, a do sada je u požarevačku fabriku uložila nešto više od 15 miliona evra.
Novi proizvodni pogon je najveće pojedinačno ulaganje u istoriji postojanja kompanije kojom su proizvodni kapaciteti Plazme gotovo udvostručeni.
R&D centar Laboratorija znanja i inovacija koja se prostire na preko 1400 kvadrata funkcionalnog prostora krenula je sa svojom misijom ove godine.
Cilj centra za istraživanje i razvoj je da okupi startap-ove i preduzetnike, koji će raditi na projektima osmišljavanja inovativativnih proizvoda.
Test linija u okviru R&D centra omogućiće kompaniji da bude veoma brza u razvoju prototipova proizvoda koje želi da testira.
Istovremeno, Centar je zamišljen da okupi mlade tehnologe na razvoju novih rešenje.
Sa proizvodnih linija je prošle godine na srpsko tržište, ali i svetska otišlo oko 33.000 tona keksa, a to je za 1.650 tona više u odnosu na 2021. godinu koja je do sada smatrana rekordnom.
Svaki drugi keks u Srbiji, ali i svaki četvrti koji se pojede u Bosni i Hercegovini i Severnoj Makedoniji proizveden je u postrojenjima fabrike Bambi.
Kompanija dobro posluje i u Sloveniji i Hrvatskoj gde je Plazma najbrže rastući brend u kategoriji keksa.
Vetar u leđa proizvodnim rezultatima bilo je otvaranje nove proizvodne linije Plazme duge 310 metara u koju je investirano 12 milona evra.
Svako vozilo koje se kreće preko 25 km na čas po zakonu nije električni trotinet
Preuzmite android aplikaciju.