Почетна > Србија
Србија

Амбасадор САД Кристофер Хил у обиласку фабрике Бамби (ФОТО)

Амбасадор САД у Београду Критофер Хил посетио је данас компанију Бамби у Пожаревцу где је обишао нови производни погон као и Центар за истраживање и развој (Р&Д центра) у које је заједно уложено више од 15 милиона евра.
Фото: Танјуг/Владимир Спорчић

„Велика ми је част да сам посетио фабрику Бамби и видео све ове машине, производну технологију и разговарао о развојном потенцијалу који ова фабрика има. Мислим да сам данас дегустирао много више плазма кексића него што бих смео. То су заиста прелепи производи“, рекао је Хил за Танјуг након обиласка фабрике.

На питање Танјуга о томе шта у Србији привлачи америчке фирме и инвестиције, Хил је истакао да је то пре свега српски народ.

„Срби су јако динамични људи веома образовани. Мислим да ми можемо урадити пуно тога заједно, а сада постоји један моментум заједништва“, рекао је Хил.
Фото: Танјуг/Владимир Спорчић

Додао је да САД виде Србију као будућег члана ЕУ и да приступ унији може доћи брже него што многи мисле.

„Ми желимо да будемо спремни за то и видимо Србију као доброг партнера, а у то партнерство желимо да наставимо да улажемо и кад Србија уђе у ЕУ“, рекао је Хил.
Фото: Танјуг/Владимир Спорчић

На питање да прокоментарише мере забране увоза робе из централне Србије на КиМ, које директно утиче и на пословање компаније Бамби, Хил је навео да му није јасно како те мере могу помоћи.

„Што се тиче Косова и бојкота ових производа заиста то не разумем. Знам да моје колеге у амбасади у Приштини раде пуно како би се то питање решило“, рекао је Хил.

Генерални директор компаније Бамби Драган Стајковић изразио је задовољсво због тога што је Хил, како је рекао, посетио „родни град једног од највољенијих брендова у региону“.

„Посета је била јако добра. Причали смо о свему, о плановима, о томе колико је Бамби била успешна фирма, а још је успешније након аквизиције Цоца-Цоле, 2019. године“, рекао је Стајковић за Танјуг.

Истакао је да је амбасадора упознао и са инвестицијама и улагањима у нову производну линију и у Р&Д центар.

„Само једне године смо укупно уложили више од 15 милиона евра. Причали смо да ‘Плазме’ нема у овом тренутку свуда у региону, иако је то можда примарно економско питање“, рекао је Стајковић коментаришући одлуку власти у Приштини да забрани увоз робе из централне Србије на КиМ.

Компанија Бамби водећа је кондиторска компанија у региону Западног Балкана са историјом дугом преко 55 година, послује на четири континента и у више од 20 земаља.
Фото: Танјуг/Владимир Спорчић

Од јуна 2019. године компанија Бамби послује у оквиру Цоца-Цола ХБЦ групе, а до сада је у пожаревачку фабрику уложила нешто више од 15 милиона евра.

Нови производни погон је највеће појединачно улагање у историји постојања компаније којом су производни капацитети Плазме готово удвостручени.

Р&Д центар Лабораторија знања и иновација која се простире на преко 1400 квадрата функционалног простора кренула је са својом мисијом ове године.

Циљ центра за истраживање и развој је да окупи стартап-ове и предузетнике, који ће радити на пројектима осмишљавања иновативативних производа.

Тест линија у оквиру Р&Д центра омогућиће компанији да буде веома брза у развоју прототипова производа које жели да тестира.

Истовремено, Центар је замишљен да окупи младе технологе на развоју нових решење.

Са производних линија је прошле године на српско тржиште, али и светска отишло око 33.000 тона кекса, а то је за 1.650 тона више у односу на 2021. годину која је до сада сматрана рекордном.

Сваки други кекс у Србији, али и сваки четврти који се поједе у Босни и Херцеговини и Северној Македонији произведен је у постројењима фабрике Бамби.

Компанија добро послује и у Словенији и Хрватској где је Плазма најбрже растући бренд у категорији кекса.

Ветар у леђа производним резултатима било је отварање нове производне линије Плазме дуге 310 метара у коју је инвестирано 12 милона евра.

Svako vozilo koje se kreće preko 25 km na čas po zakonu nije električni trotinet

Преузмите андроид апликацију.