Kompanija Amazon obustavila je kontroverznu marketinšku kampanju u kojoj su plaćali radnicima da tvituju o tome koliko vole firmu, piše „Fajnenešel tajms“.
Radnicima u skladištima najvećeg internet prodavca bilo je plaćano da šire pozitivne impresije o kompaniji i da poriču široko rasprostranjenu priču o problemima na radnom mestu – poput toga da su zaposleni primorani da uriniraju u boce kako bi postigli traženi učinak, prenosi „Verge”.
Prema internim dokumentima koje je obelodanio „Intercept” prošle godine, kampanja je lansirana još 2018. kao odgovor na lavinu kritika u vezi sa Amazonovim uslovima bezbednosti na radnom mestu. Radnici su selektirani prema njihovom „velikom smislu za humor“ i rečeno im je da odgovaraju „učtivo i jednostavno“ kritičarima kompanije, uključujući i zvaničnike i političare.
Prema jednom istraživanju nađena su najmanje 53 aktivna naloga na Tviteru, ali je primećeno da su korisnici upotrebljavali slične izraze, tvitove i slike, pa su čak i menjali međusobno naloge, stvarajući nepregledne i preklopljene identitete.
Mnogima je to delovalo isuviše izveštačeno da bi bilo shvaćeno ozbiljno, pa su ti nalozi brzo postali predmet kritika i sprdnje. Tome naravno nije pomogla ni činjenica da je svako sebe mogao nazvati Amazonovim ambasadorom na Tviteru, pa su se uskoro pojavile i parodije na tu temu.
Preuzmite android aplikaciju.