Uobičajeni natpisi za muške i ženske toalete, koji su istaknuti na svim javnim mestima – od restorana i kafića do tržnih centara, su siluete muškarca i žene.Muški lik nosi pantalone, ženski lik nosi haljinu – ili smo bar tako mislili do nedavno.
Ove znakove ste verovatno videli milion puta, a verovatno kao i milioni drugih ljudi mislite da silueta u pantalonama označava muškarca, odnosno da je to znak za muške kabine jer je figura „obučena“ u pantalone, i da je znak za žensku damu u haljini .
Pa, ako ste tako mislili, grdno se varate, jer to uopšte nije ženska haljina.
Saznanje koje je slučajno otkriveno tokom jedne kampanje prosto će okrentuti vaš svet naglavačke i nećete moći da verujete.
U želji da izjednači muškarce i žene na poslovima koji se obično smatraju „muškim“, kompanija „Aksosoft“ iz Arizone uradila je kampanju koja je otkrila da se zapravo nikada nije radilo o haljini na natpisu ženskog toaleta.
Tokom istraživanja otkrili su da trougao nikada nije trebalo da predstavlja haljinu, već plašt, te da je poruka koju ti jednostavni simboli šalju zapravo mnogo jača.
Očigledno, ikona sa plaštom govori da žene mogu biti superheroji.
U nauci, tehnologiji, umetnosti, matematici, politici, na ulicama iu našim domovima, žene su često nevidljive, izopštene ili jednostavno zaboravljene. Devojke i žene koje se zanimaju za nauku, tehnologiju, mehaniku i matematiku su manjina.
Kampanja „It was never a dress“ (To nikada nije bila haljina) ima za cilj da podstakne razgovore o prihvatanju žena u svim vrstama poslova, bilo da se oni tradicionalno smatraju „muškim“ ili ne.
Preuzmite android aplikaciju.