Током 2024. године, Развојна агенција Војводине организоваће учешће привредника са севера Србије на четири велике међународне изложбе: Сајам воћа и поврћа FRUIT LOGISTICA (фебруар, Берлин), Сајам пратеће аутомобилске индустрије AUTOMECHANICA (септембар, Франкфурт), Сајам некретнина и инвестиција EXPO REAL (октобар, Минхен) и Сајам хране SIAL (октобар, Париз).
„Учешће на овим сајамским манифестацијама пружа одличну прилику да се промовишу различити сектори војвођанске привреде, укључујући прехрамбену индустрију, сектор некретнина, метала, гуме, пластике, електронике и пратеће ауто-индустрије. Циљ нам је раст економске активности и бруто домаћег производа, као и повећање извоза на развијена тржишта”, поручио је Дарко Бушељевић, директор Развојне агенције Војводине.
Током 2023. године, Развојна агенција Војводине учествовала је на четири велика међународна сајма, који су били прилика за промоцију домаћих производа и платформа за јачање интернационалних веза, проналажење иностраних партнера и освајање нових тржишта, као и за промоцију инвестиционих потенцијала Војводине.
Сајам „Vinexpo America/Drink America 2023” одржан је 8. и 9. марта у Њујорку, а учешће војвођанских винара на сајму представља значајан искорак на америчко тржиште. Шест винарија представило је своје производе професионалним купцима из Северне Америке, а повратне информације су одличне.
Сајам „Fruit Logistica 2023” одржан је од 8. до 10. фебруара у Берлину и био је фокусиран на воћарско-повртарски сектор. На њему су се представиле четири компаније, један расадник, једна задруга и два пољопривредна газдинства, а наступ је Војводину позиционирао као релевантног играча на глобалном тржишту воћа и поврћа.
Сајам „Fruit Attraction”, одржан од 3. до 5. октобра у Мадриду, представља значајан међународни догађај у воћарској и повртарској индустрији и окупља кључне учеснике из целог света. Развојна агенција Војводине одлучила је да наступа на поменутом сајму како би промовисала војвођанске произвођаче – посебно мала и средња предузећа – на Иберијском полуострву. Осам излагача представило је своје производе, отварајући врата новим тржиштима и пружајући прилику за упознавање с последњим трендовима.
„ЕXPO REAL” у Минхену, одржан од 4. до 6. октобра, био је традиционално фокусиран на сектор инвестиција и некретнина и он јесте највећа пословна платформа у Европи, као и идеално окружење за умрежавање на кључним тржиштима Европе, Блиског истока и Сједињених Америчких Држава. Са шест суизлагача из различитих градова Војводине, Развојна агенција Војводине успешно је промовисала расположиве локације и погодности за инвеститоре. Б2Б састанци с потенцијалним инвеститорима допринели су јачању веза између војвођанске привреде и међународних партнера.
“Од 2018. године, након потписивања Споразума о заједничком наступу на међународним сајамовима између АП Војводине, РАВ-а и градова Војводине у новембару 2017. године, РАВ је организовао учешће на 18 сајамских наступа. Поред споменутих, Војводина се представљала и на сајмовима АUTOMECHANICA у Франкфурту, WORLD FOOD MOSCOW, Москва, Сајму VINITALY у Верони и TUTTOFOOD у Милану. Успели смо да понуду Војводине учинимо видљивом на светском тржишту, што ћемо наставити да радимо и током следеће године”, закључује Буљешевић.
Tabaković: Bankarski sektor u Srbiji stabilan, visokolikvidan i profitabilan
Преузмите андроид апликацију.