Друштвена мрежа ТикТок данас је саопштила да ће увести и могућност објављивања текстуалних постова.
Циљ ове новине је да се привуку корисници који можда траже Алтернативу након што се Твитер ребрендирао у X, пише Ројтерс.
„Овај потез представља проширивање граница креирања садржаја за све на ТикТоку“, навели су из компаније.
Корисници ће такође на објаве моћи да додају обојене позадине, стикере, али и звук.
Објаве ће имати ограничење до хиљаду речи.
Портал „TechCrunch“ објавио је да ће увођење ове функције „вероватно утицати на Твитер (X) и Threads компаније Мета“.
Из Твитера су саопштили да им је приход реклама опао за чак 50 одсто, услед повлачења оглашивача.
Друштвена мрежа „Threads“ користи постојећу базу података Инстаграма и већ има 100 милиона корисника. Међутим, магазин „Форбс“ је објавио да је број корисника који су активни на дневном нивоу опао за 70 процената.
Spotifaj podigao cenu pretplate za 200 miliona korisnika, prvi put u 10 godina
Преузмите андроид апликацију.