Половина потрошача у ЕУ брине да ли ће моћи да плати своје рачуне, а велика већина (чак 71 одсто) предузела је све мере како би смањила потрошњу електричне енергије код куће.
Уз егзистенциjaлне проблеме већина испитаника се изјаснила да је забринута и за безбедност на интернету. Ово су подаци најновијег истраживања потрошачких навика у ЕУ, Исланду и Норвешкој за 2023. годину.
Према овом извештају, 48 одсто испитаника је изјавило да је забринуто да ли ће бити у могућности да плати месечне рачуне, укључујући кредите и превоз до посла.
Више од трећине је изјавило да је новац уштедело, а један од десет је приметио да му је због повећања камата повећана и рата кредита.
Када је реч о рачунима, више од половине испитаника изјавило је да су као одговор на поскупљење струје променили навике, било да је реч о штедњи код куће, коришћењем јавних субвенција за мере енергетске ефикасности или променом превоза.
Иако се већина изјашњава да се слаже са акцијама које се спроводе у борби против климатских промена, већина ипак није спремна да се одрекне неких ствари.
Готово половина потрошача је изјавила да на њихове одлуке о куповини уопште није утицала брига о животној средини. То се посебно односи на куповину аутомобила.
Потрошачи су у години за нама изгледа имали и много проблема приликом онлајн куповине, због чега је безбедност на интернету нешто о чему брину у 2023. години.
Како продаја е-трговине расте из године у годину, истраживања показују да је све више примера непоштене пословне праксе и кршења права потрошача.
Britanska vlada naložila mere za bolje snabdevanje supermarketa
Преузмите андроид апликацију.