Апликација Вибер најавила је увођење две иновације – пословни инбокс и претраживе комерцијалне налоге.
Компанија је саопштила да ће нова понуда садржати те иновације као део нове фазе интеракције између брендова и корисника унутар апликације.
Такође, циљ је да се повећа присуство брендова на платформи, али уз даљу заштиту кориснике од превараната.
Истраживања су показала, наводи Вибер, да 71 одсто корисника очекује од компанија да им пруже могућност за персонализоване интеракције, док 82 одсто компанија планирају да имплементирају стратегију која пружа већу вредност корисницима кроз понуду циљних услуга.
Вибер тако уводи „Пословни инбокс“ на глобалном нивоу, посебан простор на платформи посвећен интеракцији између брендова и корисника, директно доступан у екрану за ћаскања сваког корисника.
Ова функционалност омогућава да се све поруке из званичних налога брендова архивирају и организују унутар једног сандучета (попут нотификације из банке, потврда поруџбине од сервиса за доставу, посебне поруџбине из радње итд).
Пословни инбокс ће бити активиран када корисник прими своју прву пословну поруку.
За кориснике који су имали прилике да размењују поруке са компанијама и брендовима у претходном периоду, сва таква преписка ће аутоматски бити пребачена у „Пословни инбокс“ по увођењу те функционалности на платформу од Вибера, што ће бити случај и са оном која буде стизала и убудуће.
Пословни инбокс ће омогућити корисницима да по својој жељи организују интеракције са брендовима на начин који им највише одговара, и то да: закаче разговор са неким брендом на врх свог Пословног инбокса, пребаце било који разговор из Пословног инбокса у главни екран са приватним четовима, закаче било који пословни разговор на врх екрана са приватнм четовима.
У исто време, биће много лакше пронаћи најновије информације које компаније и брендови саопштавају, јер ће сандуче са тим разговорима бити закачено на врх главног екрана са приватним четовима, што значи да се пословне поруке неће мешати са приватним.
Вибер ће увести и „Комерцијалне налоге“, где ће бити могуће пронаћи све начине да се оствари интеракција са брендом на једном месту.
У њему ће бити садржане све пословне информације, услуге и ћаскања на Виберу, а да је налог притом лако претражив на платформи.
Корисници ће моћи да претражују Пословне налоге проактивно тако што ће укуцати име бренда или компаније у простор за претрагу на Виберу.
Када буду ушли у Комерцијални налог по избору, корисницима ће се приказати назив бренда, логотип, симбол да је налог верификован, опис, контакт-подаци и списак канала комуникације доступан на
Виберу.
Налози ће моћи да се прослеђују другим корисницима, што повећава присутност и видљивост бренда.
Брендови ће моћи да истакну до три адресе, вебсајт, број телефона и опис дужине до 1.000 карактера како би били сигурни да су све потребне информације доступне заинтересованим корисницима.
Нови и претраживи Комерцијални налози ће додатно оснажити кориснике тако што ће моћи да директно пронађу брендове по избору и проактивно започну комуникацију са њима.
Преузмите андроид апликацију.