Инфраструктура железнице Србије реконструисала је моторну дизалицу носивости 60 тона која ће бити у саставу „помоћног воза“ и користити се за рашчишћавање колосека и железничке инфраструктуре у случају ванредног догађаја на српским пругама, као и за рад на неприступачним теренима.
Моторну дизалицу реконструисала је смедеревска Фабрика шинских возила – Желвоз.
Инфраструктура железнице Србије је обновом железничке дизалице чији је капацитет 60 тона омогућила знатно ефикасније отклањање последица ванредних догађаја на пругама и брже успостављање железничког саобраћаја, рекао је Тањугу Ненад Станисављевић из Инфраструктуре железнице Србије.
Каже да је радни век ове моторне дизалице продужен је за најмање 10 година.
Шинска моторна дизалица KIROW EDK 300 произведена је 1968. године, а користи се за санацију последица ванредних догађаја на пругама, као и за рад на мање приступачним теренима.
Центар за послове помоћног воза Инфраструктуре железнице Србије поседује и дизалицу KIROW EDK 1000/1 носивости чак 125 тона.
Ова дизалица је произведена је 1969. године, а ремонт на њој је урађен пре две године, чиме јој је продужен експлоатациони век.
Поседовање оваквих снажних дизалица великог капацитета знатно скраћује период који је потребан да би се отклониле последице несреће и успоставио редован железнички саобраћај, навео је Станисављевић.
Овог месеца завршена је и реконструкција специјалних кола за смештај алата и опреме која се користе у случају ванредних догађаја, а такође саобраћају у саставу „помоћног воза“.
Petković sa Kaskoneom:Srbi na barikadama brane svoj opstanak
Преузмите андроид апликацију.