Пепсико је недавно прогнозирао више овогодишње приходе јер су потрошачи чешће куповали њихове грицкалице и напитке.
Произвођачи упаковане хране и газираних пића незнатно осећају пораст инфлације јер је потражња међу потрошачима и даље велика, будући да они сада због мањих буџета предност дају исхрани код куће, а не у ресторанима.
Ово је случај посебно у Америци, па је компанија „Пепсико” недавно прогнозирала веће приходе за ову годину пошто су потрошачи, и поред кризе, чешће куповали газирана пића и грицкалице. Вредност акција те компаније, како је саопштено, порасла је за око један одсто.
Међутим, почињу да се појављују знаци да је достигнута горња граница повећања цена јер неке продавнице прехрамбених производа сада одбијају нове ценовнике које достављају прехрамбене компаније, пише специјализовани европски портал „Смагазинс”, који обрађује теме о снабдевању и раду прехрамбених компанија и трговинских ланаца.
Портал подсећа да су раније ове године брендови „Пепсикових” грицкалица накратко нестали с полица канадске бакалнице „Лоблав” након што су се те две компаније сукобиле поводом повећања цена.
Подсетимо, недавно се слично догодило и у Великој Британији, када се највећи трговац „Теско” успротивио одлуци „Хајнца” да још једном подигне цене производа, па су с рафова привремено повучени неки од најтраженијих производа, попут популарног кечапа и конзервираног пасуља.
Међутим, наводи се да је то мало утицало на укупан нето приход „Пепсика”, који је порастао за 5,2 одсто на 20,2 милијарде евра у другом кварталу завршеном 11. јуна, надмашивши процене аналитичара који су очекивали 19,5 милијарди евра. И поред растућих трошкова, посебно транспорта, овај гигант у сектору пића такође је задржао своју прогнозу раста зараде током целе године од осам одсто.
Преузмите андроид апликацију.