Почетна > Бизнис
Бизнис

Значајан раст корисника трговине преко интернета

За само две године број оних који корсите онлајн плаћање у Србији порасто за више од петине.
Фото: Unsplash/Glenn Carstens-Peters

Онлајн плаћања преко интернета користи 83 одсто испитаника у Србији, што је за 22 одсто више у поређењу са годином пре почетка пандемије, показују најновија истраживања.

Студија МастерИндекса је показала да су први избор корисника и даље домаће онлајн продавнице – 54 одсто, те да је поверење у безбедност онлајн куповине порасло у односу на претходну годину и износи 55 одсто.

Од 83 одсто испитаника који онлајн плаћања користе редовно, 13 одсто њих плаћа онлајн барем једном недељно, док 41 одсто користи онлајн плаћања на месечном нивоу, а 46 одсто њих једном или неколико пута годишње.

Истраживање показује да су онлајн плаћања постала саставни део финансијске културе грађана наше земље и да таква врста плаћања има стални тренд раста.

Да преферирани начини куповине и плаћања све више прелазе у онлајн окружење, говори и податак да скоро половина испитаника, односно 46 одсто, месечне рачуне плаћа путем интернета.

Гардеробу и обућу купује њих 45 одсто, спортску опрему 28 одсто, а намирнице и потрепштине за кућу 25 одсто испитаника.

Онлајн продавнице грађани све више посећују и за куповину електронских уређаја – 21 одсто и намештаја – 17 одсто.

Такође, 55 одсто корисника онлајн куповине користи картице генерално, било да су у питању дебитне, кредитне или интернет-припејд картице.

Кеш користи 48 одсто корисника, док 42 одсто испитаника користи e-banking, односно m-banking апликације као опцију за плаћање робе и услуга поручених на интернету.


Gde je najskuplje poljoprivredno zemljište u Srbiji?

 

Преузмите андроид апликацију.