Још једна година је иза нас и компаније за истраживање навика потрошача већ су представиле листу трендова који ће обележити 2025. „Евромонитор интернешенел” је издвојио пет трендова или навика које су у њиховим анкетама потрошачи истакли као своје циљеве.
Тако, на пример, квалитет, здравље и добробит, практичност и цена остају примарни разлози приликом куповине производа. Они наводе да се јасно дефинишу навике у зависности од генерација и да млађи предност све више дају трошковима живота и зеленој агенди.
– Живети здравије и дуже је постао главни циљ потрошача. Више од половине или 52 одсто њих верује да ће у следећих пет година бити здравији него што су сада. У прилог томе, кафу замењују чајевима и функционалним производима и напицима потпуно природним, органским и без шећера. Миленијалци и генерација зед предњаче у коришћењу уређаја или апликација за праћење њиховог здравља и физичке спремности – наводи се у извештају „Евромонитора”.
На другом месту је новчаник и показало се да многи планирају да више штеде, а да одлуке о куповини доносе стратешки.
Само 18 одсто испитаника је изјавило да су често куповали импулсивно у 2024. Одрживост у свему је опет у моди. Тако је примећено да млађе генерације лако мењају производ уколико није посвећен заштити животне средине.
У том смислу је било више различитих објава компанија које су на овај начин скретале пажњу потрошача.
– Потрошачи осећају да су преплављени различитим рекламама и великим избором. Они желе да троше мање времена тражећи оно што им је потребно. Око 40 одсто испитаника је изјавило да је куповало преко интернета, односно друштвених мрежа место где је много разумљивије и детаљније објашњено шта је у понуди. Интересантно је и то да потрошачи све више поверења дају вештачкој интелигенцији као поузданом извору информација – наводи се у извештају.
Cene prirodnog gasa u Americi skočile nakon najave veoma hladnog januara
Преузмите андроид апликацију.