Велики немачки трговац одбио да прихвати најновије поскупљење познатог произвођача кафе. Купцима нуди замену из сопствене робне линије производа.
Немачки трговински ланац „Кауфланд” одлучио се на драстичан корак па је у појединим својим радњама обавестио купце да у рафовима можда неће моћи да нађу неке од популарних производа „јакобс” кафе.
Како су пренели хрватски медији, такво обавештење, уз извињење потрошачима, истакнуто је на неким од објеката у овој земљи, уз образложење да је до тога дошло јер с добављачем нису успели да постигну договор о комерцијалним условима сарадње, односно нису прихватили знатно повећање набавних цена ових производа.
„Желимо да одржимо наше обећање купцима да нудимо увек велики избор и најбоље цене производа високог квалитета. Нудимо вам велики избор алтернативних брендова“ навели су у саопштењу. Према накнадном образложењу које је стигло из компаније, купцима ће бити понуђен широк асортиман заменских производа њихове приватне трговинске марке, објавио је „Јутарњи лист”.
У мају ове године објављено је да су криза у Украјини и пад куповне моћи додатно утицали на повећање куповине производа робне марке, што велике трговинске ланце ставља у мало другачији преговарачки положај у односу на мултинационалне компаније, власнике популарних брендова.
Први пут 2017. удео ових производа у укупној трговини износио је 30 и више процената у 17 од 20 земаља ЕУ, а од почетка кризе наставља да расте убрзаним темпом. То трговинским ланцима даје шансу да и даље развијају своје линије производа и постављају другачије услове мултинационалним компанијама из сектора производње хране.
Иначе, „Кауфланд”, који је уз „Лидл” део „Шварц групе”, још у јуну је најавио да проширује своју сарадњу с немачким фармерима обавезујући се на локално порекло за све своје брендове млека приватне робне марке. Раније је већ то урађено и за поврће, воће и месо одређених категорија.
Преузмите андроид апликацију.