На Новосадском сајму је од 17. до 19. новембра одржан 53. међународни сајам туризма. Нови термин је обећавао нове доживљаје, а судећи по реакцијама излагача очекивања није изневерио.
Сајам је окупио више од 250 учесника из Србије, Земље партнера Црне Горе, из Босне и Херцеговине, Републике Српске, Северне Македоније, Хрватске, Словеније, Мађарске, Турске, Румуније, Кипра, Бугарске, Ирака и Аустрије.
У Хали „Мастер“ током три дана представиле су се агенције, организације, институције, пословна удружења, туроператери, хотели, бање, терме, национални паркови, осигуравајуће куће, јавна предузећа, винарије и дестилерије, мали произвођачи хране и пића…
Бројни су на својим штандовима организовали наградне игре, али и на својим друштвеним мрежама.
Земља партнер Црна Гора је првенствено најављивала аранжмане за зимовања, дочеке нове године, али и прве за летовања у добро познатим приморским местима.
Љиљана Чукић, менаџер у Националној Туристичкој одрганизацији Црне Горе, изјавила је следеће:
„Овом приликом бих пре свега истакла да ми сваке године радимо промоцију за летњу и зимску туристичку сезону у Новом Саду, промоцију радимо на трговима у неким хотелима, тржним центрима, и ове године као Земља партнер, надамо се да ће наши целокупни наступи довести до већег интересовања гостију из Војводине и за зимску сезону, не само за летњу која је већ традиционално добро посећена од стране гостију из Војводине.
Видим да је Сајам ове године одвојен од Сајам лова и риболова, што је добро, јер туризам захтева да има своје место и своју целину.
Посетиоце је највише интересовало новогодишњи програм, повољност скијалишта и каква су скијалишта у Црној Гори. Велико је интересовање било и за дочек Нове Године који је традиционално познат као најбољи у региону и све општине су се потрудиле да и ове године имамо врхунске извођаче, познате на простору Региона. Ми смо задовољни учешћем на Сајму. Можда би требало да буде више дестинација приказано из окружења јер ће самим тим и инетерсовање грађана бити веће.“
Покрајински секретаријат за туризам је сва три дана посебно планирао.
Први дан је био искоришћен за представљање младих туризму, тј образовање у туризму. Све средње стручне школе, факултети који имају одговарајуће смерове, као и средње школе из региона су им били гости. Жеља им је била да управо тај аспект образовања младих у туризму и угоститељству истакну.
Други дан је био посвећен региону и регионалном повезивању, а трећи шароликости Војводине, као и женском предузетништву и старим занатима. Како кажу, више су него задовољни постигнутим и оствареним циљевима.
Сајам туризма је имао подршку и од Туристичке организације Војводине.
„Веома смо задовољни посетом на Сајму и владало је велико инетерсовање за наш штанд. Имали исмо много учесника, много посетилаца, и преко 10 презетација из разних локалних туристичких организација, њихових туристичких садржаја, и имали смо нашу велику прес конференцију коју смо одржали поводом другог издања Војвођанског ручка, као и дегустацију јела која су ушла у овај кувар. Осим гастрономије, посетиоци су се занимали за винске путеве али и за духовна блага и културно наслеђе које Војводина може да пружи, као садржаје које ћемо им понудити у наредној сезони јесен/зима, као и о будућим манифестацијам које ће се одржати. Можда је мало термин неуобичајен, а можда ће бити и добар потез. Видећемо“, изјавила је Јелена Малешев из Туристичке организације Војводине.
Преузмите андроид апликацију.