Полагањем последњих шина на мосту између Русије и Кине преко реке Амур, грађевински радници су данас окончали радове и повезали руску и кинеску деоницу железничке пруге, известила је кинеска централна тв станица.
Према телевизијском прилогу, на градилишту кинеско-руског железничког моста у Тонгђијангу (провинција Хеилонгђијанг) завршено је постављање последње деонице шина на прузи између Русије и Кине.
Тиме је означен завршетак изградње железничког моста између две земље, преко којег ће возови саобраћати пројектованом брзином од 100 км/х, превозећи 21 милион тона терета годишње, преноси агенција Тас с.
Мост који се протеже од места Нижњеленинскоје до Тонгђијанга преко реке Амур први је железнички мост између Русије и Кине, дуг више од 2,2 километра од чега се 309 метара налази на руској страни.
Предвиђен је наизменичан прелазак возова преко моста железничком пругом са два стандарда колосека – ширине 1.520 мм за руске возове и 1.435 мм за кинеске.
Планирано је да Русија преко ове саобраћајнице извози руду гвожђа, угаљ, минерална ђубрива и шумске производе у Кину.
Гувернер Јеврејске аутономне области Ростислав Голдстајн је најавио још у фебруару да ће, према плану, први пробни возови кренути преко моста у августу 2021. године.
Више вести из света можете прочитати овде.
Преузмите андроид апликацију.