Пад перформанси по врућем летњем времену готово је немогуће у потпуности спречити, али то не значи да постоји проблем са вашим возилом.
Баш као и људи, аутомобили тешко подносе врућину, односно температурне екстреме. Зими је потребно више времена да сви флуиди и делови у мотору постигну радну температуру па због тога расте потрошња горива. А лети?
Са постизањем радне температуре нема проблема, али има са ефикасношћу мотора, односно постизања снаге.
Мотори се ослањају на тачно одређени однос ваздуха и горива како би радили ефикасно. Превише или премало горива представља проблем, а ECU (управљачка јединица мотора) прати количину и квалитет ваздуха који улази у усис и прилагођава гориво.
Хладан ваздух гушћи је од топлог. То значи да лети мотор усисава вазудх са мањим волуменом кисеоника, сагоревање у цилиндрима није оптимално, те због тога губи снагу.
Пад перформанси по врућем времену готово је немогуће у потпуности спречити, али то не значи да постоји проблем са вашим возилом.
Такође, и коришћење клима-уређаја утиче на смањење перформанси, али не можемо се возити у аутомобилу када је у кабини 60 степени, зар не?
Преузмите андроид апликацију.