Рекламе су веома важне, али постоји и низ трикова којима се служе компаније како би привукле купце.
Можете имати најбољи производ на свету, али ако нико не зна за њега или немате привлачни слоган и рекламу, ништа вам не вреди. О томе сведочи и низ забавних и невероватних чињеница које говоре у прилог томе да је реклама у данашњем свету веома важна.
По називу бисте закључили да се намаз Филаделфија прави у овој савезној америчкој држави. Али није тако. Он је настао у Њујорку а трговци су му дали назив Филаделфија јер је ово подручје било познато по млеку и млечним производима.
Продаја крофни порасла је за 29% у Јужној Кореји када су путници у аутобусима били изложени мирису свеже печених крофни. Уз то су и слушали џингл за Dunkin’ Donuts.
Dominos pizza је у Русији 2018. године решила да награди оне људе који су спремни да истетовирају њихов лого. Награда је била 100 пица годишње, током 100 година. Врло брзо су схватили да морају да прекину промоцију: изазов је прихватило 350 људи.
Човек који је дизајнирао Pringles, систем за паковање хрскавог кромпира, био је толико поносан на своје достигнуће да је тражио да буде кремиран, а његов пепео стављен у једну такву кутију за чипс. Фредрик Џеј Баур из Синсинатија био је органски хемичар и техничар за складиштење хране који се специјализовао за истраживање, развој и контролу квалитета.
Victoria’s Secret се некада обраћала мушкарцима јер је идеја била да партнери купују доњи веш својим дамама. Данас је приступ промењен па се ова компанија првенствено обраћа женама.
Мајице постоје од 1904. године а првобитно су биле дизајниране за мушкарце који нису знали да пришију дугме. У почетку су биле део доњег веша из једног дела и више су личиле на комбинезон. На предњем делу се овај веш закопчавао са много дугмади, што је мушкарцима правило велики проблем.
Онда су одлучили да горњи раздвоје од доњег дела и да уклоне све дугмиће. Мајице су врло брзо постале веома популарни одевни предмет, пре свега захваљујући филмским иконама Марлону Бранду и Џејмс Дину.
Преузмите андроид апликацију.