Гуглова видео платформа јуче је предузела потенцијално контроверзан потез. Како је објављено на Твитер налогу, број дислајкова које је неки клип “зарадио” више неће бити видљив јавности.
Иконица палца надоле остаје ту где је, али колико се гледалаца одлучило да на њу кликне остаје доступно само ауторима. Основни разлог је, према речима званичника, заштита мањих канала који су често мета тзв. негативне кампање. Организована група која намерно негодује срозава домет видео клипа, а самим тим и приход од садржаја, сматрају у компанији. Током експерименталног периода, истраживања су показала да је скривање броја дислајкова, гле чуда, умногоме смањило овакве акције. Иначе, платформа је већ нудила ову опцију у већем делу света, али је било на аутору да ли ће да је примени или не.
Ова одлука изазвала је бројне палчеве надоле. Иако подложан злоупотреби, систем је углавном добар показатељ колико је неки видео користан или не, те може да уштеди време гледаоцу. Такође се истиче да ће од скривања дислајкова највише користи имати велике корпорације, јер се на тај начин сузбија критика.
Један од примера овакве праксе пружио је Дизни крајем марта, када је на свом Стар Ворс каналу забранио дислајкове. Због објаве на Твитеру где је поистоветила Холокауст са данашњим прогоном политичких неистомишљеника, глумица Ђина Карано избачена је из серије Мандалориан. То се фановима серије није свидело па су навалили на дислајк иконице свих видео клипова које је компанија објавила.
Преузмите андроид апликацију.