Квалитет мреже један је од основних разлога зашто корисници бирају Yettel. Зато PPF група планира да у 2022. години уложи више од 70 милиона евра у развој инфраструктуре кроз две компаније, Yettel и CETIN.
Наша стратегија фокусирана је на три области у којима смо најбољи – најбоље искуство у мрежи, затим најбоље корисничко искуство кроз релевантне производе и услуге. Треће, желимо да будемо профитабилни и ефикасни, да се такмичимо квалитетом. Зато морамо да осигурамо да технологије у које улажемо увек додатно побољшају искуство наших корисника”, каже генерални директор Yettela Мајк Мишел.
Он је додао да је веома задовољан резултатима у 2021. години јер је компанија забележила највећи раст у сегменту физичких лица од 11,6 одсто, док је у сегменту пословних корисника тај раст био 4,5 одсто. У Србији смо забележили највећи раст на мобилном постпејд тржишту од 2,7 одсто. База постпејд корисника је 3,4 одсто већа него на крају 2020. године, што је највећи апсолутни и релативни раст на тржишту. Наш начин размишљања и рада је подешен на „режим раста”, са стабилном позицијом у мобилној телефонији и новим могућностима које доносе улазак у тржиште фиксне и нови бренд, додао је Мишел.
Yettel, нови телекомуникациони бренд представљен пре више од месец дана, донео је на тржиште услуге и производе који помажу корисницима да пронађу баланс. Филозофија Yettela је да увек стварамо додатну вредност – како за компанију, тако и за кориснике. Јак бренд је управо то, додатна вредност за њих, додаје Мишел.
До сада су корисници Yettela у оквиру апликације имали услугу Yettel петак, где сваког петка могу да „огребу” поклон у апликацији. Сада је ту и Yеttеl сваки дан са најбољим понудама и попустима са више од 70 партнера у 10 различитих категорија који важе за све кориснике у Србији.
Преузмите андроид апликацију.